Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Radomyśl Wielki: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla jednostki OSP w Zdziarcu
Numer ogłoszenia: 124381 - 2012; data zamieszczenia w BZP: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla jednostki OSP w Zdziarcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup samochodu ratowniczo- gaśniczego lekkiego o następujących parametrach minimalnych: 1) Rok produkcji: 2012 (fabrycznie nowy) 2) Silnik: Pojemność: 2.0 dCi (turbo-diesel , Common Rail , interculer), Moc: 115 KM, Max. Moment obrotowy Nm przy obrotach/min 290 / 1600 , Norma emisji spalin: Euro 5 - bez filtra cząstek stałych ( FAP), zbiornik paliwa - 90 L, zużycie paliwa, średnie - 7,9 L. 3) Skrzynia biegów: manualna 6-cio biegowa, ukł. przeniesienia napędu - na przednią oś. 4) Hamulce: ABS + EBV (Elektroniczny korektor siły hamowania )+ AFU (Wspomaganie Nagłego Hamowania) + 4 hamulce tarczowe. 5) Układ kierowniczy: ze wspomaganiem, kierownica regulowana na wysokość 4-ramienna, zawracanie między krawężnikami / murem (m) 13,7/13,73. 6) Nadwozie: Kolor czerwony niemetalizowany, poszycie wewnętrzne sufitu w części pasażerskiej wykonane z wykładziny materiałowej, wykończenie ścian wnętrza z tworzywa, Oddzielenie przedziału pasażerskiego od przedziału sprzętowego. 7) Podłoga: antypoślizgowa. 8) Okna: szyby przyciemniane o wysokiej zdolności filtrowania, przeszklenie samochodu w części osobowej i sprzętowej, tylne drzwi dwuskrzydłowe otwierane pod kontem 180 stopni, drzwi boczne odsuwane z prawej strony z oknem przesuwnym. 9) Ogrzewanie : klimatyzacja manualna i ogrzewanie w części osobowej samochodu. 10) Wyposażenie fabryczne : radio-odtwarzacz CD + 2 głośniki, komputer pokładowy, centralny zamek + immobilizer, poduszka powietrzna kierowcy, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica , podnośnik hydrauliczny + kliny 2 szt. Wyposażenie dodatkowe : belka świetlna z napisem Straż z przodu pojazdu i lampa błyskowa z tyłu pojazdu, generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów, oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane automatycznie i niezależnie z przedziału sprzętowego . Lampy błyskowe koloru niebieskiego, stroboskopowe ,montowane w antrapie, lampa błyskowa koloru niebieskiego na tył pojazdu, oświetlenie przedziału ładunkowego włączane automatycznie po otwarciu tylnych drzwi, dodatkowe gniazda zapalniczki w przedziale sprzętowym, hak holowniczy, wyciągarka samochodowa 5,5 KM do 3500 KG, przygotowanie instalacji pod montaż radiostacji typu MOTOROLA GM 360, oznakowanie pojazdu numerami operacyjnymi z tyłu, po bokach, bagażnik dachowy z relingami, drabinka do wejścia na dach pojazdu, regały wykonane z materiałów niekorodujących, podłoga w przedziale sprzętowym wykonana z blachy aluminiowej ryflowanej, ściany w przedziale sprzętowym częściowi zabezpieczone blachą aluminiowa ryflowaną, halogen przenośny z zasilaniem 12V, gniazdo z zasilaniem na 12V, aktualna , pozytywna opinia CNBOP. 11) Wymiary pojazdu: rozstaw osi min.3498 mm, wysokość zewnętrzna całkowita na pusto max.1954 mm. szerokość min.1904 mm. długość min.5182 mm. objętość przedziału ładunkowego min. 5,3 m3, liczba miejsc 5, dopuszczalna masa całkowita - do 3500 kg. 12) Warunki i okres gwarancji: gwarancja na silnik i podzespoły min. 24 miesiące gwarancja na nadwozie (perforację blach) min. 144 miesięcy (12 lat) gwarancja na powłokę lakierniczą min. 36 miesiące. Przedstawione parametry pojazdów stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. Samochody muszą posiadać świadectwo Dopuszczenia Wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie. Pojazdy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawa dla pojazdów specjalistycznych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 dostawy w zakresie rzeczowo- finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 5 do oferty).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.4) SIWZ Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty. III.6.2) Zakres dostawy, która zostanie powierzona podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty. III.6.3) Opis parametrów techniczno - użytkowych z wykorzystaniem wzoru Rozdział III SIWZ. III.6.4) Świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: okoliczności wystąpienia zdarzenia losowego powodującej konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia; zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych; zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem zaistnienia sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :
sprawy techniczne – Dorota Wolak – tel. (14) 680-70-68; Fax. (14) 68-19-122
organizacja przetargu – mgr inż. Joanna Kulpa – tel. (14) 680-70-69; Fax. (14) 68-19-122
pobierz SIWZ