271.10.2012 Zmiana ogłoszenia w przetargu na: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do Niepublicznej Szkoły Podstawowej i Niepublicznego Gimnazjum Specjalnego w Dulczy

Znak: UM. 271.10.2012                         Radomyśl Wielki, dnia 25.06.2012 r.

DO

WYKONAWCÓW

ZAMÓWIENIA NA ZADANIE:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do Niepublicznej Szkoły Podstawowej i Niepublicznego Gimnazjum Specjalnego w Dulczy Małej oraz Ośrodka Rewalidacyjno- Wychowawczego w Pniu w roku szkolnym 2012/2013”


INFORMACJA

o zmianie treści ogłoszenia

Działając na podstawie art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) uprzejmie informuję, że w związku ze zmianą Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zmianie uległa treść ogłoszenia o zamówieniu. Zmianę ogłoszenia zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu dzisiejszym tj. 25.06.2012 pod nr 218498-2012. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej otrzymuje następujące brzmienie:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

  • W ogłoszeniu jest:

    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

    27.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 20.

  • W ogłoszeniu powinno być:

    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

    03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 20.

 

inż. Józef Rybiński- Burmistrz Radomyśla Wielkiego