BI.V.271.15.2012 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pn.: "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Żarówka, Dulcza Wielka"

Radomyśl Wielki: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Żarówka, Dulcza Wielka
Numer ogłoszenia: 181331 - 2012; data zamieszczenia w BZP: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Żarówka, Dulcza Wielka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Żarówka, Dulcza Wielka. Zamówienie obejmuje: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami. Założenia techniczne dla projektów sieci kanalizacyjnej (wartości szacunkowe) długość sieci grawitacyjnej - około 30 km, kanalizacji tłocznej częściowo przebiegającej wzdłuż kanalizacji grawitacyjnej około 8 km, 13 szt pompowni. Ilość gospodarstw do podłączenia w miejscowości Żarówka i Dulcza Wielka około 470 szt. Sieć kanalizacyjna będzie odprowadzać ścieki z miejscowości Dulcza Wielka wzdłuż drogi wojewódzkiej Mielec - Lisia Góra, do istniejącej grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zdziarzec gmina Radomyśl Wielki. Docelowo do istniejącej oczyszczalni ścieków w Partynii. Nie posiadamy Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obu wsi. Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności: badania hydro-geologiczne terenu na trasie planowanego przebiegu przewodów kanalizacyjnych, wykonanie bilansu ścieków w perspektywie 20 letniej, wykonanie map wysokościowych z naniesieniem przebiegu sieci w skali 1:1000, pozyskanie wyrysu z mapy ewidencyjnej trasy sieci kanalizacyjnej i pozyskanie wypisów z ewidencji gruntów, uzyskanie wszelkich map i wykonanie pomiarów geologicznych wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, uzyskanie zgody właścicieli nieruchomości w formie umowy cywilno prawnej na przebieg i lokalizację sieci wraz z pompowniami oraz przyłączenie do sieci i w zależności od uzyskanych danych wykonanie dokumentacji projektowej, przygotowanie dokumentów wraz z niezbędnymi dokumentami i złożenie wniosku do uzyskania decyzji celu publicznego i decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Żarówka i Dulcza Wielka, zaprojektowanie przyłączy, zaprojektowanie przepompowni ścieków w zależności od warunków lokalnych, uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów w celu uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę dla inwestycji, opracowanie kosztorysu inwestorskiego, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opracowanie planu BIOZ, inne prace nie wymienione a niezbędne do wykonania w celu uzyskania pozwolenia na budowę. Dokumentację projektową należy sporządzić w 5 egzemplarzach wersji papierowej i 2 egzemplarzach wersji CD w PDF. Przed przystąpieniem do sporządzania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu inwestycji. W trakcie trwania projektowania wymagane są oprócz indywidualnych rozmów konsultacje społeczne z udziałem sołtysa wsi i rady sołeckiej. Prace projektowe stanowiące przedmiot zamówienia powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż są one wykonane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, ustawami i że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Dokumentacja powinna być uzgodniona przez wszystkie instytucje wymagane przepisami Ustawy Prawo budowlane. Szczegółowy zakres opracowania określony jest w Rozdziale III Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 3 000,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie co najmniej jednej dokumentacji projektowej sieci kanalizacyjnej sanitarnej odpowiadającej swoim rodzajem (wykonany projekt kanalizacji sanitarnej z pompowniami wraz z kanalizacją ciśnieniową) przedmiotowi zamówienia, obejmującego zakres nie mniejszy niż 5 km kanalizacji sanitarnej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.2) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min. a) projektant w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych: - posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji projektanta w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - projektował co najmniej jedną sieć kanalizacyjną o długości nie mniejszej niż 5 km; b) projektant w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych: - posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - był współautorem co najmniej jednego projektu sieci kanalizacyjnej z pompowniami ścieków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.3) SIWZ Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty. III.6.2) Zakres usług, które zostaną powierzone podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do oferty. III.6.3) Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony mogą zmienić postanowienia zawarte w umowie, jeżeli: pomimo wystąpienia przez Wykonawcę z właściwie przygotowanym wnioskiem o wydanie decyzji administracyjnych lub warunków technicznych, lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie przewidzianym w odrębnych przepisach, organ administracji publicznej lub inna instytucja nie wyda stosownego dokumentu. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o ilość dni zwłoki w wydaniu stosownego dokumentu; Zamawiający z ważnych przyczyn, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonywanie prac projektowych. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o ilość dni równą okresowi wstrzymania prac; nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT; zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron umowy, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności protesty mieszkańców lub innych osób prawnych lub fizycznych. W takiej sytuacji termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o uzasadnioną okolicznościami ilość dni ustaloną przez Strony umowy. zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :

mgr inż. Kazimierz Czaja – Kierownik Ref. Inwest. UM – tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122

Wiesław Kapustkainspektor do spraw inwestycji w U.M. Radomyśl Wielkitel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122

mgr inż. Joanna Kulpa – podinspektor ds. zamówień publicznych w U.M. Radomyśl Wielki- tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122

pobierz_SIWZpobierz_Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia
inż. Józef Rybiński- Burmistrz Radomyśla Wielkiego