Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Radomyśl Wielki: Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Radomyślu Wielkim. Budowa kanalizacji sanitarnej w Dąbiu
Numer ogłoszenia: 196205 - 2012; data zamieszczenia w BZP: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Radomyślu Wielkim. Budowa kanalizacji sanitarnej w Dąbiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w Dąbiu. Zamówienie obejmuje: I. Koszty kwalifikowalne: Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC wraz z siecią rozdzielczą oraz z pompowniami sieciowymi, ze studzienkami betonowymi 1200, 1000, i PE 425. Wykonanie zabezpieczenia przy przekroczeniach dróg, cieków gazu i en. elektrycznej. Przyłącza nie są objęte niniejszym projektem inwestycyjnym, sieć rozdzielcza umożliwia podłączenie instalacji kanalizacyjnej dowolnego budynku. Kanalizacja grawitacyjna, pompownie wraz z rurociągami tłocznymi transportować będą ścieki sanitarne do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w Partyni. Projektuje się pompownie z pompami zatapialnymi i otwartym wirnikiem. Zakres inwestycji - koszty kwalifikowalne: 1. sieć główna: Rurociąg PVC-U 315S (typ ciężki - SDR 34) - 80.3[mb]; Rurociąg PVC-U 315N (typ średni - SDR 41) - 3302.8[mb]; Rurociąg PVC-U 200S (typ ciężki - SDR34) - 58.2[mb]; Rurociąg PVC-U 200N (typ średni - SDR41) - 4690.9[mb]; Studzienki betonowe Dn1200 - 35[szt]; Studzienki PE425 - 201[szt]; Rury ochronne HDPE450 (PE80, SDR11); 104.1[mb] - 21[szt]; Rury ochronne HDPE315 (PE80, SDR11); 220.1[mb] - 42[szt]; Rury ochronne stalowych 457.0x8; 16.7[mb] -1[szt]; Rury ochronne stalowych 323.9x8; 159.7[mb] - 9[szt]; Rury osłonowe na kabel typu Arot Dn110; 11.2[mb] - 3[szt]; Pompownie sieciowe - 2szt. - tłoczny: Rurociąg HDPE160 PN10 (PE100, SDR17) - 1097.0[mb]; Rurociąg HDPE110 PN10 (PE100, SDR17) - 271.9[mb]; Rurociąg HDPE90 PN10 (PE100, SDR17) - 112.1[mb]; Rury ochronne HDPE250 (PE80, SDR11); 57.1[mb] - 7[szt]; Rury ochronne HDPE200 (PE80, SDR11); 17.1[mb] - 2[szt]; Rury ochronne stalowe 273.0x8; 20.4[mb] - 1[szt]; Studzienki betonowe Dn1200 - 1[szt]; - sieć rozdzielcza: PVC160N - 147.6 [mb]; Studzienki PE425 - 2[szt]; Rury ochronne STAL 273.0x8; 31.1[mb] - 2[szt]; Rury osłonowe na kabel typu Arot Dn110; 3.0[mb] - 1[szt]. 2. sieć główna: Rury przewodowe; PVC200 (SDR 34, SN12) - 4298.3[mb]; Studzienki; BET. 1200(40T) - 1[szt]; BET. 1200(12.5T) - 11[szt]; PE425(40T) - 17[szt]; PE425(12.5T) - 117[szt]; Rury ochronne HDPE315; 171.1[mb] - 26[szt]; STAL 457.0x8; 11.2[mb] - 1[szt]; STAL 323.9x8; 61.9[mb] - 4[szt]; Rury osłonowe na kabel typu Arot Dn110 ; 6.0[mb] - 2[szt]; -Pompownie - 2szt. - tłoczny: HDPE110 PN10 - 6.0[mb]; HDPE90 PN10 - 425.1[mb]. - sieć rozdzielcza: Rury przewodowe; PVC160 (SDR34, SN12) - 20.6[mb]; Studzienki PE425(12.5T) - 1[szt]; Rury ochronne HDPE250; 6.2[mb] - 1[szt]; STAL 273.0x813.3[mb] - 1[szt]; - sieć do T1 PVC160 (SDR34, SN8) - 13.9mb; Rura ochronna HDPE250 - 7.5mb. II. Koszty niekwalifikowalne: Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC wraz z siecią rozdzielczą ze studzienkami betonowymi i PE 425 oraz wykonanie zabezpieczeń przy przekroczeniach dróg, cieków gazu i en. elektrycznej. Sieć rozdzielcza umożliwia podłączenie instalacji kanalizacyjnej dowolnego budynku. Zakres inwestycji - koszty niekwalifikowalne: 1. - sieć główna: Rury przewodowe; PVC200 (SDR 34, SN12) -12,60[mb]; Studzienki; PE425(40T) - 1[szt]; PE425(12.5T) - 3[szt]; Rury ochronne HDPE315; 4,50[mb] - 1[szt]. - sieć rozdzielcza Rury przewodowe; PVC160 (SDR34, SN12) - 12,9[mb]. 2. - sieć główna: Rurociąg PVC-U 200N (typ średni - SDR41) - 12,30[mb]; Studzienki PE425 - 4[szt]; - sieć rozdzielcza: PVC160N - 245,90 [mb]; Studzienki PE425 - 8[szt]; Rury ochronne HDPE 315; 13,5mb - 3[szt]. DODATKOWE UWARUNKOWANIA TECHNICZNE DLA KANALIZACJI W DĄBIU: Wykonawca w ramach gwarancji ma dokonać usunięcia awarii pompowni w czasie nie dłuższym niż 24 godziny. Zaprojektowane studnie i zlokalizowane w terenach zielonych (na polach) muszą być wykonane ze stożkami i przykrywami betonowymi- należy przyjąć 80% studni. Pompownie muszą być wyposażone w kraty mechaniczne oraz w podesty techniczne wewnątrz pompowni. Armatura musi być dostępna z podestu. Podest, łączniki, śruby i inne elementy montażowe muszą być ze stali 0P8n9. Pompownie wyposażyć w wentylację wysoką z rury pe/pvc o średnicy min. fi 200 - minimum o wysokości 6,0m i zamocowaną do słupa jako konstrukcji dla wentylacji. Studnie rozprężne (te do których ma wlot rurociąg tłoczny) oraz dwie studnie za studnią rozprężną wyposażyć w wentylację niską ( do 1,0m wysokości ) z rur pp/pvc dz110mm. Wykonawca dokona inspekcji wybudowanych wszystkich sieci i przyłączy za pomocą kamerowania. Wyniki kamerowania przedstawi na dysku cd i mapie z zaznaczonymi odcinkami kamerowania. Czyszczaki na rurociągu tłocznym zamontować co 500 m. Szczegółowy zakres robót określony jest w Rozdziale III Przedmiar robót oraz dokumentacji projektowej. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty - min. 36 m-cy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Budowa kanalizacji sanitarnej w Dąbiu w zakresie: sieci głównej; pompowni sieciowych; kanalizacji tłocznej; sieci rozdzielczej; studzienek. Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w zakresie jak wyżej których wartość nie przekroczy 30 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.25.56.00-5, 45.23.13.00-8, 45.23.24.00-6, 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.31.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 35.000 PLN
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 zamówienia porównywalnego z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 5 do oferty). Jako zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej o zakresie nie mniejszym niż 5 km z pompowniami wraz z kanalizacją ciśnieniową.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.2) SIWZ Zamawiający uzna: udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym min.: koparko- spycharka - min. 3 szt, zgrzewarka doczołowa do rur PE - min. 1 szt, samochód ciężarowy powyżej 6 ton - min.1 szt, samochód samowyładowczy - min.1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.3) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min. Kierownik robót - posiadający conajmniej uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. Kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.4) SIWZ Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty. Zakresy robót, które zostaną powierzone podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do oferty. Dowód wniesienia wadium. Wykonany i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych. W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu, silny wiatr, temperatura powietrza), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych (powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; działanie siły wyższej; okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy; zmiany obowiązujących stawek podatku VAT. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie finansowane będzie z budżetu Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :
mgr inż. Kazimierz Czaja – Kierownik Ref. Inwest.– tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122
Wiesław Kapustka – inspektor do spraw inwestycji – tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122
mgr inż. Joanna Kulpa – inspektor ds. zamówień publicznych- tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122