271.20.2012 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pn.: " Zakup samochodu lekkiego ratownictwa-technicznego dla jednostki OSP Zgórsko"

Radomyśl Wielki: Zakup samochodu lekkiego ratownictwa-technicznego dla jednostki OSP Zgórsko
Numer ogłoszenia: 204829 - 2012; data zamieszczenia w BZP: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu lekkiego ratownictwa-technicznego dla jednostki OSP Zgórsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup samochodu lekkiego ratownictwa-technicznego dla jednostki OSP Zgórsko. Zamówienie obejmuje: zakup samochodu lekkiego ratownictwa-technicznego o następujących parametrach: 1. Dane techniczne producenta podwozia: Rok produkcji 2012 - fabrycznie nowy; Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg; Podwozie typu furgon w kolorze czerwonym; Zderzaki i nadkola w kolorze białym; Rozstaw osi 3498 mm; Długość pojazdu maksymalna do 5632 mm; Wysokość maksymalna pojazdu do 2208 mm; 1.1. Dane techniczne silnika i napędu: Wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności do 2000 cm3; Moc minimalna 300 Nm; Moc maksymalna 115 KM; Norma emisji spalin EURO 5; Skrzynia biegów 6-biegowa (manualna) plus bieg wsteczny; Układ jezdny 4x2, napęd na oś przednią; Średnica zawracania pomiędzy krawężnikami 13,17 m; Układ kierowniczy ze wspomaganiem; Układ hamulcowy wyposażony w ABS z elektronicznym korektorem siły hamowania oraz układ wspomagania nagłego hamowania; Hamulce tarczowe na obu osiach. 1.2. Kabina plus wyposażenie (standard): Nadwozie typu furgon przeszklone w części osobowej do przewozu minimum 5 osób; Układ kabiny 1+2+3; Przedział wyłożony elementami tapicerskimi; Poduszka powietrzna dla kierowcy; Centralny zamek z dwoma kluczami w tym 1 z pilotem; Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane; Szyby w drzwiach przednich sterowane i opuszczane elektrycznie, w drzwiach bocznych przesuwne; Drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane pod kątem 1800 Klimatyzacja manualna; Radio CD z głośnikami w kabinie plus sterowanie pod kierownicą; Radiotelefon minimum typu Motorola GM 360; Gniazdo 12 V - 2 szt. 2. Zabudowa pożarnicza plus wyposażenie (standard): Sygnalizacja świetlno - dźwiękowa (belka świetlna, generator sygnałów, głośnik), lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu, lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na przednim zderzakiem w atrapie samochodu - komplet wykonane w technologii LED; Oświetlenie przedziału sprzętowego typu LED włączania z kabiny kierowcy i automatycznie po otwarciu drzwi tylnych lub bocznych; Oświetlenie wnętrza kabiny włączane automatycznie w kabinie kierowcy; Oświetlenie pola pracy: po jednym reflektorze po bokach zabudowy, jeden z tyłu pojazdy; Dach w formie podestu roboczego pokrytego blachą antypoślizgową, wytrzymałą na obciążenie dwóch strażaków i przewożonego sprzęty (węży ssawnych, drabin itp.) z tyłu pojazdu drabina wejściowa; Długość zabudowy dla sprzętu p/pożarowego minumum 1850 mm; Podłoga oraz ściany boczne zabezpieczone blacha aluminiową ryflowaną; Regały i półki boczne (4 szt) pod sprzęt p/pożarowy np. węże tłoczne, piły motorowe, pachołki, prądownice, gaśnice, kanistry wykonane z materiałów niekorodujących (aluminium i blacha nieryflowana) montowane wg zapotrzebowania jednostki; Gniazdo z zasilaniem 12V - 2 szt.; Hak holowniczy spełniający normy polskie; Wyciągarka samochodowa o parametrach: uciąg 3500 kg, silnik : 5,5 KM./12V zdalne sterowanie, przekładnia 3 - stopniowa planetarna, hak , prowadnica rolkowa, lina o długości 30 m.; Orurowanie (wzmacniające) zderzak przedni pojazdu; Główny wyłącznik prądu urządzeń pozafabrycznych; Gniazdo ładowania akumulatorów umiejscowione obok siedzenia kierowcy z kontrolką ładowania; Numery operacyjne na pojeździe wg (DZ.Urz. KG PSP Nr 1, poz. 8). 3. Warunki gwarancji pojazdu: Silnik, podzespoły i zabudowa min. 24 m-ce; Perforacja podwozia min. 72 m-ce; Powłoka lakiernicza min. 36-mcy. Przedstawione parametry pojazdu stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. Pojazd stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawa dla pojazdów specjalistycznych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 dostawy w zakresie rzeczowo- finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 5 do oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty. Zakres dostawy, która zostanie powierzona podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty. Opis parametrów techniczno - użytkowych z wykorzystaniem wzoru Rozdział III SIWZ. Świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka - ważne na dzień składania ofert (należy potwierdzić spełnienie przedmiotowego wymagania poprzez załączenie do oferty kompletnego świadectwa dopuszczenia). Dotyczy pojazdów powyżej 3 000 kg. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych. W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: okoliczności wystąpienia zdarzenia losowego powodującej konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia; zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych; zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem zaistnienia sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :

sprawy techniczne – Dorota Wolaktel. (14) 680-70-68; Fax. (14) 68-19-122

organizacja przetargumgr inż. Joanna Kulpa tel. (14) 680-70-69; Fax. (14) 68-19-122

 

pobierzSIWZ
inż. Józef Rybiński- Burmistrz Radomyśla Wielkiego