Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY W dn. 10.10.2012 r.
Radomyśl Wielki: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki
Numer ogłoszenia: 218561 - 2012; data zamieszczenia BZP: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201199 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki. Zamówienie obejmuje: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych socjoterapeutycznych w klasach I-III w Szkole Podstawowej w Żarówce, w zakresie umiejętności komunikacji społecznej dla grupy 13 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 30 godzin w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki WND - POKL.09.01.02-18-032/10 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2011/12 i 2012/13. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizacje i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć wyrównawczych. Zadanie obejmuje prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; d) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej Rozdział III do SIWZ. Jednostka 1 godzina używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Elżbieta Drożdż, ul. Firleja 8, 39-310 Radomyśl Wielki, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :
dr Andrzej Przybyszewski – dyrektor GZEAS w Radomyślu Wielkim, tel. 14 68 07 062; fax 14 68 19 123 adres e-mail: gzeasrw@wp.pl