ZAWIADOMIENIE O PRZESUNIĘCIU TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW w postępowaniu na "Zakup energii elektrycznej" w trybie licytacji elektronicznej

 Radomyśl Wielki, dnia 20.11.2012 r.


ZAWIADOMIENIE O PRZESUNIĘCIU TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW

Dotyczy postępowania na zakup energii elektrycznej w trybie licytacji elektronicznej


Zamawiający informuje, że w związku ze zmianą istotnych warunków zamówienia nastąpiło przesunięcie terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na zakup energii elektrycznej na 28.11.2012 r. godz. 14:00. Na podstawie art. 11 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 113 z 2010 r. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający zmienia ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, zamieszczając W Biuletynie ogłoszenie o zmianie tego ogłoszenia.


Zmiana istotnych warunków zamówienia dotyczy przesunięcia terminu wejścia zamówienia na 01.02.20113 r.



pobierz_Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia- BZPpobierz_Ogłoszenie o zmianie _Platforma licytacjipobierz_Opis zamówienia po zmianach
inż. Józef Rybiński- Burmistrz Radomyśla Wielkiego