BI.V.271.3.2013 Ogłoszenie o przetargu na: "Wykonanie nawierzchni asfaltowej ulic na Oś. Firleja" (ulicy Bojanowskiego i Curyłły w Radomyślu Wielkim)

Radomyśl Wielki: Wykonanie nawierzchni asfaltowej ulic na Oś. Firleja (ulicy Bojanowskiego i Curyłły w Radomyślu Wielkim)
Numer ogłoszenia: 26659 - 2013; data zamieszczenia W BZP: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni asfaltowej ulic na Oś. Firleja (ulicy Bojanowskiego i Curyłły w Radomyślu Wielkim).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni asfaltowej ulic na Oś. Firleja (ulicy Bojanowskiego i Curyłły w Radomyślu Wielkim). Zamówienie obejmuje następujące roboty budowlane: - roboty przygotowawcze (profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych teleskopowych fi 425 mm z PVC, regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych teleskopowych PCV fi 425 mm z PVC); - roboty nawierzchniowe (wyrównanie istniejącej podbudowy (nawierzchni) kruszywem łamanym 5-20 mm (dolomitowym - mieszanka sortowana), wyk. w-wy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W, grub. 3 cm dla ruchu kat. KR 1-2, oraz w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S grub. 3 cm, dla ruchu kat. KR 1-2). Szczegółowy zakres robót określony jest w Rozdziale IV Przedmiar robót oraz Rozdziale VII Dokumentacja techniczna specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) udzielenie gwarancji na wykonane roboty - min. 48 m-cy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających na: Wykonanie nawierzchni asfaltowej ulic na Oś. Firleja (ulicy Bojanowskiego i Curyłły w Radomyślu Wielkim) w zakresie: - roboty przygotowawcze (profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych teleskopowych fi 425 mm z PVC, regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych teleskopowych PCV fi 425 mm z PVC); - roboty nawierzchniowe (wyrównanie istniejącej podbudowy (nawierzchni) kruszywem łamanym 5-20 mm (dolomitowym - mieszanka sortowana), wyk. w-wy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W, grub. 3 cm dla ruchu kat. KR 1-2, oraz w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S grub. 3 cm, dla ruchu kat. KR 1-2) Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w zakresie jak wyżej, których wartość nie przekroczy 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.33.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 3 000,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 2 zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 5 do oferty). Jako jedno zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o powierzchni minimum - 5 000 m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.2) SIWZ Zamawiający uzna: a) udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym min.: koparka 0,25- 0,40 m3 - min. 1 szt; ubijaki i zagęszczarki do robót ziemnych - min. 1 szt; rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy - min. 1 szt; walec statyczny samojezdny stalowy ciężki - min. 1 szt; walec statyczny samojezdny stalowy średni - min. 1 szt; walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki - min. 1 szt; b) udokumentowanie możliwości przeprowadzenia badań laboratoryjnych określonych w SST.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.3) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min. - Kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania budową i robotami w specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg, posiadający min. 3 lata doświadczenia UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.4) SIWZ Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty. Oświadczenie o możliwości wykonania badań laboratoryjnych wymaganych w SST - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do oferty. Zakresy robót, które zostaną powierzone podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do oferty. Dowód wniesienia wadium. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg wzoru - Rozdział III SIWZ. Wypełniony wykaz cen czynników produkcji - wg wzoru - załącznik Nr 1 do kosztorysu ofertowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu, silny wiatr, temperatura powietrza), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych (powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; działanie siły wyższej; okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy. zmiany obowiązujących stawek podatku VAT. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :

inż. Daniel Skop – inspektor do spraw inwestycji drogowych– tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122

mgr inż. Joanna Kulpa – inspektor ds. zamówień publicznych- tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122



pobierz_SIWZpobierz_SSTpobierz_Dokumentacja techniczna
inż. Józef Rybiński- Burmistrz Radomyśla Wielkiego