Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Radomyśl Wielki: Przebudowa dróg gminnych ul. Nowej, ul. por. Zb. Matuli i ul. Bocznej w Radomyślu Wielkim
Numer ogłoszenia: 71338 - 2013; data zamieszczenia w BZP: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych ul. Nowej, ul. por. Zb. Matuli i ul. Bocznej w Radomyślu Wielkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych ul. Nowej, ul. por. Zb. Matuli i ul. Bocznej w Radomyślu Wielkim. Zamówienie obejmuje następujące roboty budowlane: a) droga gminna ul. Nowa w Radomyślu Wielkim- od 0+000 do 0+292 km: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (roboty pomiarowe, rozebranie obrzeży trawnikowych, rozebranie chodników z kostki bet. bruk. grub. 6 cm, rozebranie chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm, rozebranie krawężników bet. 20X30, rozebranie ławy betonowej pod rozebranymi krawężnikami ); chodniki i zjazdy (rozebranie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, wyk. koryta na zjazdach z profilowaniem i zagęszcz. podłoża, głęb. 40 cm, grunt kat. III, ustawienie krawężników bet., wykonanie ławy z bet.C12/15 (B15) pod obrzeże betonowe, ustawienie obrzeży, wyk. podbudowy z krusz. łam. stabiliz. mech. na dług. chodnika w obrębie zjazdów; wyk. podbudowy z krusz. łam. stabiliz. mech. na dług. chodnika pomiędzy zjazdami; wyk. chodników z kostki bet. brukowej (kolor czarny) w obrębie zjazdów i ścieku; wyk. chodników z kostki bet. bruk. grub. 6 cm kolorowej na podsypce cem.-piask.); roboty nawierzchniowe (rozebranie istn. nawierzchni bitumicznej na gr. do 10 cm; mechaniczne oczyszczenie istn. nawierzchni bitumicznej; skropienie istn. nawierzchni i podbudowy emulsją asfaltową; ułożenie siatki z włókna szklanego; mechaniczne wyrównanie istn. nawierzchni betonem asfaltowym AC11W, dla ruchu kat. KR 1; wyk. w-wy ścieralnej z betonu asfalt. AC11S, grub. 5 cm dla ruchu kat. KR 1); zatoka postojowa (wyk. w-wy odcinającej o gr. 15 cm z kruszywa naturalnego - dla poszerz. istn. jezdni, pasa postojowego; wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w w-wie grub. 15 cm na pasie postojowym; wyk. górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w w-wie grub. 15 cm na pasie postojowym; wyk. warstwy ścieralnej na pasach postojowych i parkingach, poprzez ułożenie kostki betonowej brukowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grub. w-wy 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem); roboty wykończeniowe (plantowanie powierzchni skarp nasypów w gruncie kat. III; regulacja wysokościowa studzienek ściekowych, zaworów gazowych i wodociągowych, włazów studni rewizyjnych teletechnicznych oraz włazów studni rewizyjnych kanalizacji); elementy bezpieczeństwa (ustawienie tablic pionowych znaków drogowych, aktywnych oznakowań przejść dla pieszych D6 z panelem słonecznym oraz akumulatorem buforowym; wyk. oznakowania poziomego cienkowarstwowego na przejściach dla pieszych; ustawienie ogrodzeń U-12a wzdłuż chodnika w obrębie skrzyżowania i prześcia dla pieszych). b) ul. Boczna w Radomyślu Wielkim na odcinku w km 0+129 do 0+239: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (roboty pomiarowe, rozebranie obrzeży trawnikowych, rozebranie chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm, rozebranie krawężników bet. 20X30, rozebranie ławy betonowej pod rozebranymi krawężnikami); chodniki i zjazdy (ustawienie krawężników bet., wykonanie ławy z bet.C12/15 (B15) pod obrzeże betonowe, ustawienie obrzeży, wyk. podbudowy z krusz. łam. stabiliz. mech. na dług. chodnika pomiędzy zjazdami; wyk. podbudowy z krusz. łam. stabiliz. mech. na dług. chodnika pomiędzy zjazdami; wyk. chodników z kostki bet. bruk. grub. 6 cm kolorowej na podsypce cem.-piask.); roboty nawierzchniowe (rozebranie istn. nawierzchni bitumicznej; mechaniczne oczyszczenie istn. nawierzchni bitumicznej; skropienie istn. nawierzchni i podbudowy emulsją asfaltową; ułożenie siatki z włókna szklanego; mechaniczne wyrównanie istn. nawierzchni betonem asfaltowym AC11W, dla ruchu kat. KR 1; wyk. w-wy ścieralnej z betonu asfalt. AC11S, grub. 5 cm dla ruchu kat. KR 1). c) Przebudowa drogi gminnej ul Matuli w Radomyślu Wielkim roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (roboty pomiarowe; rozebranie nawierzchni i chodników, obrzeży, wywiezienie gruzu, demontaż studzienek, regulacja pionowa studzienek); roboty ziemne; odwodnienie korpusu drogi; podbudowa (ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni dla kategorii gruntu II-IV; oczyszczenie nawierzchni drogowych; skropienie nawierzchni emulsją; wyk. podbudowy z kruszyw naturalnych po zagęszczeniu 20·cm; wyk. podbudowy z kruszyw łamanych po zagęszczeniu 20·cm; wyk. podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem gr.15·cm; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną śr. gr. 2cm z betonu asfaltowego AC11W, wyk. podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC16P - po zagęszczeniu 7 cm); roboty nawierzchniowe (mech. frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno z odwiezieniem ścinki na plac składowania na odległość do 20 km, głębokość frezowania 4 cm; wyk. warstwy ścieralnej z B-A AC11S gr. po zagęszczeniu 5cm; wyk. jezdnii z kostki brukowej bet., gr. 8cm); elementy bezpieczeństwa (oznakowanie pionowe i poziome); chodniki (ustawienie krawężników bet., wykonanie ław bet.; wyk. Chodników z kostki brukowej bet. gr. 6 cm; ustawienie obrzeży bet.; humusowanie i obsianie terenów zielonych). Szczegółowy zakres robót określony jest w Rozdziale IV Przedmiar robót oraz Rozdziale VII Dokumentacja techniczna specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) udzielenie gwarancji na wykonane roboty - min. 48 m-cy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających na: Przebudowa dróg gminnych ul. Nowej, ul. por. Zb. Matuli i ul. Bocznej w Radomyślu Wielkim w zakresie: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, ziemne, wykończeniowe; roboty nawierzchniowe; odwodnienie drogi, chodniki, zatoki, zjazdy; podbudowy; bezpieczeństwa. Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w zakresie jak wyżej, których wartość nie przekroczy 20 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.33.00-2, 45.23.30.00-9, 45.11.13.00-1, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5 000,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 3 zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 5 do oferty). W tym: jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie placu, chodnika lub jezdni o nawierzchni z kostki betonowej o gr. 6 do 8 cm o pow. min. 1500 m2 oraz dwa odrębne zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o powierzchni minimum - 5 000 m2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.2) SIWZ Zamawiający uzna: a) udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym min.: koparka 0,25- 0,40 m3 - min. 1 szt; ubijaki i zagęszczarki do robót ziemnych - min. 1 szt; rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy - min. 1 szt; walec statyczny samojezdny stalowy ciężki - min. 1 szt; walec statyczny samojezdny stalowy średni - min. 1 szt; walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki - min. 1 szt; b) udokumentowanie możliwości przeprowadzenia badań laboratoryjnych określonych w SST.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.3) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min. - Kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania budową i robotami w specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg, posiadający min. 3 lata doświadczenia UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.4) SIWZ Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty. Oświadczenie o możliwości wykonania badań laboratoryjnych wymaganych w SST - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do oferty. Zakresy robót, które zostaną powierzone podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do oferty. Dowód wniesienia wadium. Wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe - wg wzoru - Rozdział III.1, III.2, III.3 SIWZ. Wypełniony wykaz cen czynników produkcji - wg wzoru - załącznik Nr 1 do kosztorysu ofertowego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu, silny wiatr, temperatura powietrza), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych (powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; działanie siły wyższej; okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy. zmiany obowiązujących stawek podatku VAT. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :
inż. Daniel Skop – inspektor do spraw inwestycji drogowych– tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122
mgr inż. Joanna Kulpa – inspektor ds. zamówień publicznych- tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122