Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Znak: BI.V.271.7.2013 Radomyśl Wielki dn. 15.05.2013
Odpowiedzi na zapytania
W nawiązaniu do zapytania odnośnie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Radomyśl Wielki” zamieszcza się jego treść i udziela odpowiedzi:
Pytanie 1
SIWZ pkt XVI.3e/: czy w przypadku gdy w skład konsorcjum składającego ofertę w przetargu wejdzie Instalacja Zastępcza konieczne jest przedłożenie umowy z Instalacją (wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia umowy konsorcjum w przypadku wybrania jego oferty)?
Odpowiedź 1
W przypadku gdy w skład konsorcjum składającego ofertę w przetargu wejdzie Instalacja Zastępcza nie jest konieczne przedkładanie umowy z Instalacją- Wykonawca jest wówczas zobowiązany przez podpisaniem umowy z Zamawiającym do przedłożenia umowy konsorcjum, z której będzie wynikało, że jeden ze współwykonwaców pełni rolę Instalacji Zastępczej dla Regionu Zachodniego.
Pytanie 2
Załącznik nr 7 do SIWZ pkt III.11: jak rozumieć zapis o dostarczaniu worków do gospodarstw w ilościach niezbędnych do odbioru selektywnie zbieranych odpadów?
Wykonawca zakłada, że zgodnie z zapisami pkt III.7. „niezbędna ilość” to tzw. pakiet startowy i bieżąca dostawa na wymianę „worek za worek” z uwzględnieniem możliwości zakupu dodatkowych worków.
Odpowiedź 2
Załącznik nr 7 do SIWZ pkt III.11: zapis o dostarczeniu worków do gospodarstw domowych w ilościach niezbędnych do odbioru selektywnie zbieranych odpadów należy rozumieć w następujący sposób: niezbędna ilość to jest tzw. pakiet startowy czli 3 worki żółte, 1 worek biały, 1 worek niebieski i 3 worki czarne i bieżąca dostawa „na wymianę: worek pusty w zamian za oddany worek pełny” ale nie więcej jednorazowo niż wynosił pakiet startowy (czyli 3 worki żółte, 1 niebieski, 1 biały, 3 worki czarne) z uwzględnieniem możliwości zakupu dodatkowych worków np. w PSZOKU.
Pytanie 3
Załącznik nr 7 do SIWZ III.13.3), 13.6 b), 13.7): czy Zamawiający wymaga od wykonawcy odbierania odpadów, które nie znajdują się ani w pojemniku, ani w worku (np. wysypanych na chodnik przed posesją)? Wnosimy o wykreślenie przedmiotowych zapisów jako niezgodnych z Uchwałą nr XXIV/177/2013 Rady Miejskiej w Radomyślu Wielkim z dnia 14.03.2013 r.
Odpowiedź 3
Zamawiający nie wymaga od wykonawcy odbierania odpadów, które nie znajdują się ani w pojemniku ani w worku (np. wysypanych na chodnik przed poseją).
Pytanie 4
Załącznik nr 7 do SIWZ III.14.7): zapis jest niespójny z paragrafem 9 ust.1 pkt 8 projektu umowy. Wnosimy o skorygowanie SIWZ w tym zakresie.
Odpowiedź 4
Paragraf 9 ust 1 pkt 8 projektu umowy jest identyczny z zapisem w załączniku nr 7 do SIWZ III. 14.7 - Wykonawca w razie nie osiągnięcia poziomów recyklingu w określonej wysokości i przekroczenia poziomu odpadów biodegradowalnych dozwolonych do składowania w danym roku na składowisku, zwróci Zamawiającemu tylko i wyłącznie ewentualnie nałożone na Zamwiającego kary. Nie ma innych kar umownych z tego tytułu.
Pytanie 5
Załącznik nr 7 do SIWZ III.14.9): prosimy o precyzyjne określenie na czym ma polegać: „prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi”. Z uwagi na fakt, że obowiązek ten ma być realizowany w terminie i w sposób uzgodniony z Zamawiającym uzyskanie przedmiotowych informacji jest niezędne do złożenia oferty. Wykonawca nie jest w stanie na podstawie umieszczonego w SIWZ zapisu nawet w przybliżeniu określić kwoty niezędnej do realizacji formułowanego przez Zamawiającego „obowiązku”.
Odpowiedź 5
Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospdarowania odpadami komunalnymi polegać ma na:
a) wydanie broszury informacyjnej 1 raz w okresie zamówienia dla właścicieli nieruchomosci
na temat segregowania odpadów (np. z harmonogramem wywozu odpadów), wymaganiami co do segregacji odpadów, usytuowania pojemnika itp.,
b) udzielanie na bieżąco informacji przez pracowników Wykonawcy przy odbiorze odpadów od właścicieli nieruchomości w razie konieczności (gdyby właściciel nieruchomości zadał pytanie pracownikowi podczas usługi odbioru odpadów z nieruchomości),
c) umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy i Zamawiającego odpowiedzi, wyjaśnień na pytania właścicieli nieruchomości.