Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Znak: BI.V.271.7.2013 Radomyśl Wielki dn. 22.05.2013
DO
WYKONAWCÓW
ZAMÓWIENIA pn.: „Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Radomyśl Wielki”
INFORMACJA
o zmianie treści SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie informuję, że dokonano zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Tekst został zmieniony w pkt V. 1.1 SIWZ
W SIWZ było:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów,
-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.
W SIWZ jest po zmianach:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów,
-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.
2. Tekst został zmieniony w pkt XII.11 SIWZ
w SIWZ było:
Ofertę należy dostarczyć Zamawiającemu w zaklejonej i opieczętowanej nienaruszonej kopercie z napisem:
„Oferta w przetargu nieograniczonym na
„ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY RADOMYŚL WIELKI nr sprawy: BI.V.271.7.2013”
Nie otwierać przed dniem 10.06.2013 r., godz. 10.15
w SIWZ jest po zmianach:
Ofertę należy dostarczyć Zamawiającemu w zaklejonej i opieczętowanej nienaruszonej kopercie z napisem:
„Oferta w przetargu nieograniczonym na
„ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY RADOMYŚL WIELKI nr sprawy: BI.V.271.7.2013”
Nie otwierać przed dniem 14.06.2013 r., godz. 10.15
3. Tekst został zmieniony w pkt XIII.1 SIWZ
w SIWZ było:
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 4 lub przesłać na powyższy adres do dnia 10.06.2013r., do godz. 10:00.
w SIWZ jest po zmianach:
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 4 lub przesłać na powyższy adres do dnia 14.06.2013r., do godz. 10:00.
4. Tekst został zmieniony w pkt XIII.3 SIWZ
w SIWZ było:
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10.06.2013r. o godz. 10:15 w Urzędzie Miejskim Radomyśl Wielki; 39-310 Radomyśl Wielki; ul. Rynek 32 pok. 25, II p. (sala narad).
W SIWZ jest po zmianach:
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.06.2013r. o godz. 10:15 w Urzędzie Miejskim Radomyśl Wielki; 39-310 Radomyśl Wielki; ul. Rynek 32 pok. 25, II p. (sala narad).
5. Tekst został zmieniony w załączniku nr 7 do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i jego realizacji w pkt IV.1.3
w SIWZ było:
posiadania wydanego przez właściwy organ aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów,
w SIWZ jest po zmianach:
posiadania wydanego przez właściwy organ aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
6. Tekst został zmieniony w załączniku nr 8 do SIWZ Projekt umowy w § 3 pkt 1 ppkt c
w SIWZ było:
posiada wydane przez właściwy organ aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów,
w SIWZ jest po zmianach:
posiada wydane przez właściwy organ aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
Pozostałe postanowienia pozostają bez zmian.
Informacja o zmianie treści ogłoszenia o zamówieniu
Jednocześnie informujemy, że związku ze zmianą Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zmianie uległa treść ogłoszenia o zamówieniu. Zmianę ogłoszenia przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu dzisiejszym.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej otrzymuje następujące brzmienie:
1. Tekst zmieniono w sekcji III.2.1 pkt 1 ppkt 1
W ogłoszeniu było:
III.2) Warunki udziału
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów,
-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.
Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznika nr 2 do SIWZ) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów, aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.
W ogłoszeniu jest po zmianach:
III.2) Warunki udziału
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów,
-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.
Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznika nr 2 do SIWZ) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.
2. Tekst zmieniono w sekcji III.2.3
W ogłoszeniu było:
III.2.3) Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów,
-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że wykonał/wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), co najmniej 1 usługę odbioru odpadów komunalnych wykonanej na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum 1000 Mg
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym: warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
dwoma samochodami specjalnymi (śmieciarkami) przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemnościach 110,120,1100 dm3,
dwoma samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w workach,
jednym samochodem dostosowanym do odbioru pojemników i kontenerów z PSZOK. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
W celu wykazania spełniania powyższych warunków Wykonawca złoży odpowiednio:
aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów, aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.
wykaz wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -załącznik nr 4 do SIWZ.
W wykazie wykonanych/wykonywanych usług Wykonawca wskaże usługi określone w warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia (pkt V.1.2 SIWZ) oraz złoży poświadczenia (lub inne dokumenty), że usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
dowodami o których mowa powyżej są: poświadczenie albo inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej (zgodnie z § 1 ust 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231)).
Wykonawca, w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa zostały wykonane/są wykonywane należycie.
3. ) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych - wykaz pojazdów - dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (pojazdami) -załącznik nr 3 do SIWZ. W szczególności wykaz powinien zawierać:
markę i typ pojazdu;
ilość pojazdów;
rodzaj przystosowania
informacja o podstawie dysponowania;
W ogłoszeniu jest po zmianach:
III.2.3) Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów,
-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że wykonał/wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), co najmniej 1 usługę odbioru odpadów komunalnych wykonanej na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum 1000 Mg
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym: warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
dwoma samochodami specjalnymi (śmieciarkami) przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemnościach 110,120,1100 dm3,
dwoma samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w workach,
jednym samochodem dostosowanym do odbioru pojemników i kontenerów z PSZOK.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
W celu wykazania spełniania powyższych warunków Wykonawca złoży odpowiednio:
aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.
wykaz wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -załącznik nr 4 do SIWZ.
W wykazie wykonanych/wykonywanych usług Wykonawca wskaże usługi określone w warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia (pkt V.1.2 SIWZ) oraz złoży poświadczenia (lub inne dokumenty), że usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
dowodami o których mowa powyżej są: poświadczenie albo inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej (zgodnie z § 1 ust 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231)).
Wykonawca, w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa zostały wykonane/są wykonywane należycie.
3. ) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych - wykaz pojazdów - dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (pojazdami) -załącznik nr 3 do SIWZ. W szczególności wykaz powinien zawierać:
markę i typ pojazdu;
ilość pojazdów;
rodzaj przystosowania
informacja o podstawie dysponowania;
3. Tekst zmieniono w sekcji IV.3.4
W ogłoszeniu było:
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
10.06.2013 – 10:00
W ogłoszeniu jest po zmianach:
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
14.06.2013 – 10:00
4. Tekst zmieniono w sekcji IV.3.8
W ogłoszeniu było:
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 10.06.2013 - 10:15
W ogłoszeniu jest po zmianach:
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 14.06.2013 - 10:15