BI.V.271.7.2013 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pn. : „Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych w granicach administracyjnych G

Znak spr. BI.V.271.7.2013                       Radomyśl Wielki dn. 06.05.2013 r.


Dz.U./S S87

04/05/2013

148265-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta


Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:148265-2013:TEXT:PL:HTML


PL-Radomyśl Wielki: Usługi związane z odpadami 2013/S 087-148265

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca


I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Radomyśl Wielki ul. Rynek 32

Punkt kontaktowy:

Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim,

39-310 Radomyśl Wielki,

ul. Rynek 32, pok. nr 4

Osoba do kontaktów: Joanna Kulpa

39-310 Radomyśl Wielki

POLSKA

Tel.: +48 146819121

E-mail: j.kulpa@radomyslwielki.pl

Faks: +48 146819121

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.radomyslwielki.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne

I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie


Sekcja II: Przedmiot zamówienia


II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych w granicach administracyjnych gminy Radomyśl Wielki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi

Kategoria usług: nr 16: Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i podobne

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Teren Gminy Radomyśl Wielki Kod NUTS PL32

II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu

    1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, położonych w granicach administracyjnych Gminy Radomyśl Wielki.

    2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie odpadów do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.

    3. Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych musi być zgodne z hierarchią postępowania z odpadami określoną w art. 4 ust. 1 Dyrektywy Ramowej UE w sprawie odpadów 2008/98/WE.

    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 90500000, 90513200, 90533000, 90514000

II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8) Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach położonych w granicach administracyjnych Gminy Radomyśl Wielki (teren całej Gminy Radomyśl Wielki jest jednym sektorem) w ilości około 3000 Mg. Rodzaje odpadów, które są objęte zamówieniem:

komunalne odpady zmieszane i pozostałości z sortowania odpadów komunalnych-gromadzone w pojemnikach 110,120,1100 dm3 lub workach czarnych (kod odpadu 20 03 01 ),

papier i tektura -gromadzone w workach niebieskich , a także w kontenerach w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Kościuszki w Radomyślu Wielkim (kod odpadu 20 01 01,15 01 01), tworzywa sztuczne , metal, opakowania wielomateriałowe-gromadzone w workach żółtych, a także w kontenerach w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Kościuszki w Radomyślu Wielkim (kod odpadu 15 01 02,20 01 39,15 01 05,15 01 04,20 01 04),

Szkło i odpady opakowaniowe ze szkła-gromadzone w workach białych, a także w kontenerach w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Kościuszki w Radomyślu Wielkim (kod odpadu 20 01 02,15 01 07),

Odpady ulegające biodegradacji, odpady zielone-gromadzone w kontenerach w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Kościuszki w Radomyślu Wielkim(kod odpadu 20 02 01), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny-gromadzone w kontenerach w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Kościuszki w Radomyślu Wielkim oraz wystawiane przy nieruchomościach 2 razy w roku podczas objazdowej zbiórki wg harmonogramu (kod odpadu 20 01 35*,20 01 36),

Meble i inne odpady wielkogabarytowe-gromadzone w kontenerach w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Kościuszki w Radomyślu Wielkim oraz wystawiane przy nieruchomościach 2 razy w roku podczas objazdowej zbiórki wg harmonogramu (kod odpadu 20 03 07),

Budowlane i rozbiórkowe-gromadzone w kontenerach w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Kościuszki w Radomyślu Wielkim,

Odpady niebezpieczne:przeterminowane leki i chemikalia-gromadzone w kontenerach w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Kościuszki w Radomyślu Wielkim(20 01 33,20 01 13*,20 01 14*,20 01 15*,20 01 19*,20 01 27*,20 01 29*),

Zużyte opony-gromadzone w kontenerach w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Kościuszki w Radomyslu Wielkim oraz wystawiane przy nieruchomościach 2 razy w roku podczas objazdowej zbiórki wg harmonogramu (kod odpadu 16 01 03),

Zużyte baterie i akumulatory-gromadzone w kontenerach w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Kościuszki w Radomyślu Wielkim (kod odpadu 20 01 29*).

  1. Na terenie Gminy Radomyśl Wielki obowiązywać będzie system pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych u „żródła".

  2. Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności: 110, 120,1100 dm3 i innych ,które będą przystosowane do odbierania przez specjalistyczne samochody.W kilkunastu nieruchomościach niezamieszkałych (wg załączonego wykazu-m.in.cmentarze,) odpady będą gromadzone w kontenerach od 6000-7000 dm3.

Szacunkowa wartość bez VAT: Zakres: między 200 000 i 260 000 EUR

II.2.2) Informacje o opcjach Opcje: nie

II.2.3) Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

    1. 3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

      Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)



Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym


III.1) Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

      1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 30 000,00zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 zł).

      2. Wadium można wnieść w następujących formach:

        1. .w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Radomyśl Wielki; Nr rachunku: 80 9479 0009 2001 0000 0169 0033 z dopiskiem „Wadium - „Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Radomyśl Wielki" - do oferty dołączyć dowód wpłaty wadium.

        2. .w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał),

3).w gwarancjach bankowych (oryginał), 4.)w gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał),

          1. .w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253,Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) (oryginał),

          2. .Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 Pzp.

          3. .Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

          4. .W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

          5. .Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Warunki finansowe i płatnicze zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:

    1. muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;

    2. pełnomocnictwo musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów i posiadać formę pisemną, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;

    3. przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

    4. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

    5. w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty w zakresie spełniania warunku braku podstaw do wykluczenia. W przypadku składania kopii tych dokumentów, kopie te winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez upoważnionych przedstawicieli. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

III.1.4) Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2) Warunki udziału

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:

-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów,

-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.

Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznika nr 2 do SIWZ) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów,

aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.

  1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych).

Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia:

    1. . oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione. Oświadczenie - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.

    2. . Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    3. . aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu — wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

    1. .aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu — wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

    1. .aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    2. .aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    3. . aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231):

    1. zamiast dokumentów, o których mowa w punktach VI.2.2), VI.2.3), VI.2.4) i VI.2.6) niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

    1. zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VI.2.5) i VI.2.7) niniejszej SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 Pzp.

    2. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1) tiret pierwszy i trzeci i 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1) tiret drugi, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym okresla się osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 3) stosuje się odpowiednio.

    4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a osoby zarządzające wykonawcą, czyli te, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp mieszkają poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca w takiej sytuacji składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania tej osoby dotyczące jej niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp. W przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającą wykonanie przedmiotu zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaż, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000,00 zł.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: zdolności ekonomicznej:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie min. 200.000,00 zł

III.2.3) Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:

-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów,

-aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.

    1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że wykonał/wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), co najmniej 1 usługę odbioru odpadów komunalnych wykonanej na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum 1000 Mg

    2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym: warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:

  • dwoma samochodami specjalnymi (śmieciarkami) przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemnościach 110,120,1100 dm3,

  • dwoma samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w workach,

  • jednym samochodem dostosowanym do odbioru pojemników i kontenerów z PSZOK. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

W celu wykazania spełniania powyższych warunków Wykonawca złoży odpowiednio:

    1. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów, aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.

    2. wykaz wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -załącznik nr 4 do SIWZ.

W wykazie wykonanych/wykonywanych usług Wykonawca wskaże usługi określone w warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia (pkt V.1.2 SIWZ) oraz złoży poświadczenia (lub inne dokumenty), że usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

dowodami o których mowa powyżej są: poświadczenie albo inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej (zgodnie z § 1 ust 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231)).

Wykonawca, w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa zostały wykonane/są wykonywane należycie.

3. ) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych - wykaz pojazdów - dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (pojazdami) -załącznik nr 3 do SIWZ. W szczególności wykaz powinien zawierać:

      1. markę i typ pojazdu;

      2. ilość pojazdów;

      3. rodzaj przystosowania

      4. informacja o podstawie dysponowania;

        III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie

III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie


Sekcja IV: Procedura


IV.1) Rodzaj procedury

IV.1.1) Rodzaj procedury Otwarta

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

BI.V.271.7.2013



IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie



IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

10.6.2013 - 10:00

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.



IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert

Data: 10.6.2013 - 10:15 Miejscowość:

Radomyśl Wielki, Urząd Miejski Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, pok. 25, II piętro.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie


Sekcja VI: Informacje uzupełniające


VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3) Informacje dodatkowe

    1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

    2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

    3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

    4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu

      VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a 02-676 Warszawa POLSKA

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Tel.: +48 224587840

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

VI.4.2) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wobec czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17a, w terminie:

  • 10 dni od dnia przesłania informacji - jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną,

  • 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób

    1. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie:

  • 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej

  1. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 2 i 3, wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

  2. Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się w terminie:

    1. 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - ogłoszenia o udzielenie zamówienia,

    2. 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

6. Szczegóły określa Dział VI ustawy Pzp - Środki ochrony prawnej.

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

02-676 Warszawa

POLSKA

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Tel.: +48 224587840

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.4.2013

pobierz_Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w UOPWE pobierz_SIWZ
inż. Józef Rybiński- Burmistrz Radomyśla Wielkiego