UM.271.18.2013 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

"Usługa dostarczania posiłków w formie cateringu dla dzieci w Samorządowym Publicznym Przedszkolu w Partyni, prowadzonym przez Gminę Radomyśl Wielki"

 

 

Radomyśl Wielki: Usługa dostarczania posiłków w formie cateringu dla dzieci w Samorządowym Publicznym Przedszkolu w Partyni, prowadzonym przez Gminę Radomyśl Wielki
Numer ogłoszenia: 238305 - 2013; data zamieszczenia w BZP: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dostarczania posiłków w formie cateringu dla dzieci w Samorządowym Publicznym Przedszkolu w Partyni, prowadzonym przez Gminę Radomyśl Wielki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dostarczania posiłków w formie cateringu dla dzieci w Samorządowym Publicznym Przedszkolu w Partyni, prowadzonym przez Gminę Radomyśl Wielki. Zamówienie obejmuje: a) dostarczania posiłków w formie cateringu dla dzieci w wieku 3-5 lat do Samorządowego Przedszkola Publicznego, prowadzonego przez Gminę Radomyśl Wielki, w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Samorządowe Publiczne Przedszkole w Partyni, Partynia , 39- 310 Radomyśl Wielki - dla 25 dzieci w wieku 3- 5 lat; w terminach: - od 2 grudnia 2013 r. do 31 lipca 2014 r. - od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. b) Forma wyżywienia: codzienny zróżnicowany posiłek w formie: 1) Śniadania (np. bułka/kanapka, owoc i sok owocowy/ owocowo- warzywny/ herbata- min. 200 ml) - 25 szt./dziennie, 2) Obiadu (zupa i drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza itp.) - danie mięsne np.: sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. lub filet rybny lub dania typu pierogi, naleśniki, knedle, kopytka, gołąbki itp. - surówka, kompot lub napój- min. 200 ml, jogurt) o gramaturze: a) zupa - nie mniej niż 250 ml, łącznie 25 szt./dziennie, b) drugie dania: - ziemniaki - min. 100 g lub zamiennie: ryż/kasza - min. 80 g; - mięso - min. 80 g; lub - ryba - min. 100 g; - surówka - min. 80 g w przypadku braku surówki - jogurt; dania typu pierogi, naleśniki, knedle, kopytka, gołąbki itp.- nie mniej niż 250 gram- łącznie 25 szt./dziennie, 3) Podwieczorku (bułka/kanapka/ ciastko/owoc), łącznie 25 szt./dziennie. c) Miejsce dostawy: Samorządowe Publiczne Przedszkole w Partyni, budynek Szkoły Podstawowej w Partyni, Partynia , 39 - 310 Radomyśl Wielki. d) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw, 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki w godzinach ustalonych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 3) jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych (2 tygodnie) i dostarczany Zamawiającemu do zatwierdzenia na 5 dni przed okresem jego obowiązywania, 4) Zamawiający ma prawo dokonywania zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę, 5) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 - 5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów, 6) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego. Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki, a także uwzględniać polską tradycję kulinarną, 7) Zalecenia Zamawiającego dotyczące ustalania jadłospisu dekadowego i jakości serwowanych potraw: - piramida zdrowia, posiłki powinny zawierać produkty ze wszystkich grup: zbożowe, białkowe, warzywa i owoce, cukry i tłuszcze, wykorzystanie produktów mącznych opartych na mąkach razowych, i różnych rodzajach kasz, świeże warzywa i owoce, urozmaicone produkty białkowe, w tym mało przetworzone produkty mleczne, ryby, jajka, wysokiej jakości mięso, rośliny strączkowe, tłuszcze roślinne w postaci wysokiej jakości olejów bez składników konserwujących, unikanie produktów spożywczych przetworzonych technologicznie z dużą ilością środków chemicznych, ograniczyć stosowanie octu, kwasu cytrynowego, winnego i mlekowego, nie podawać dzieciom tłuszczów utwardzonych tj. margaryn, umiarkowanie stosować masło 8) Dzienny jadłospis powinien obejmować dania mięsne, półmięsne oraz jarskie, jak również uwzględnić urozmaicenie posiłków ze względu na sezonowość i święta. Jeśli śniadanie jest bezmięsne zaleca się mięsny obiad. 9) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania posiłków z naturalnych produktów, bez używania produktów typu instant czy gotowych półproduktów (np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp.) z gwarancją świeżości artykułów i produktów. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów zakupowych podmiotu wykonującego usługę cateringu w celu sprawdzenia jakości oraz Dostawcy surowców służących do produkcji dań obiadowych. 11) Do obowiązków Zamawiającego, realizowanych za pomocą personelu własnego, należeć będzie wydawanie posiłków oraz sprzątanie, ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania po posiłku. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki. Do obowiązku Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy posiłków. 12) Zamówienie będzie realizowane w okresie od 2 grudnia 2013r. do 30 czerwca 2015r. z przerwą urlopową w okresie od 1 do 31 sierpnia 2014 roku. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu rozpoczęcia realizacji usługi oraz przerwy urlopowej. 13) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia posiłków wyłącznie w dni, w które odbywają się zajęcia w przedszkolu tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci w przedszkolach. Wykonawca zostanie o konkretnych datach poinformowany telefonicznie. 14) Do kalkulacji kosztów należy przyjąć 22 dni robocze w miesiącu. 15) Ilość wydawanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci w przedszkolu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ceny brutto jednodniowego posiłku dla jednego dziecka. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia o takim fakcie Wykonawcy. O liczbie wydawanych posiłków w danym dniu Wykonawca informowany będzie na bieżąco: w przypadku śniadania do godziny 17 dnia poprzedzającego, w przypadku obiadu do godz. 8 danego dnia. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na mniejsze lub większe zapotrzebowanie Zamawiającego, bez prawa dochodzenia wynagrodzenia za mniejszą niż ustalona liczbę posiłków. 16) Wykonawca zobowiązany jest do pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz. od upływu dnia pobrania próbek w miejscu produkcji potraw, 17) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 18) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 20) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o tej samej jakości na swój koszt z innych źródeł..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w zakresie przedmiotu zamówienia, których wartość nie przekroczy 30 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten nie ma zastosowania w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty. Zakres usługi, która zostanie powierzona podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych. W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: Zmiana terminu rozpoczęcia wykonywania umowy, w przypadku przedłużania się postępowania przetargowego, zmiana terminu przerwy urlopowej, zmiana ceny jednostkowej brutto może nastąpić tylko w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie współfinansowane będzie przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

IV.5) Kontakt z Zamawiającym

Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnionym jest:

sprawy merytoryczne dotyczące przedmiotu zamówienia

mgr Halina Czernikowska – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Partyni od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15.00 – tel. (014) 68-32-387

sprawy formalne – mgr inż. Joanna Kulpa- od poniedziałku do piątku w godz. Od 8:00 do 15.30 – tel. (014) 680-70-69; Fax. (014) 68-19-123

Koszt wydruku SIWZ wynosi 0,20 zł brutto za stronę A4 + opłata pocztowa w przypadku przesłania SIWZ pocztą.
 

Pobierz: SIWZ_

Burmistrz Radomyśl Wielki

inż. Józef Rybiński

 

12 listopada 2013