UM.271.20.2013 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

"Dostawa produktów żywnościowych do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Radomyśl Wielki w ramach projektu Radosne Przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki"

 

 

Radomyśl Wielki: Dostawa produktów żywnościowych do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Radomyśl Wielki w ramach projektu Radosne Przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki
Numer ogłoszenia: 503512 - 2013; data zamieszczenia w BZP: 05.12.2013


 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Radomyśl Wielki w ramach projektu Radosne Przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę produktów żywnościowych do czterech placówek przedszkolnych mieszczących się przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w terminach: - od podpisania umowy do 31 lipca 2014 r.; - od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. 1). Miejsce dostawy: Samorządowe Publiczne Przedszkole w Rudzie, Dąbiu, Dulczy Wielkiej i Żarówce. 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III.1., III.2.; III.3.; III.4. SIWZ 3). Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część 1. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Rudzie Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - Ruda - Rozdział III.1 SIWZ Część 2. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Dąbiu Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - Dąbie - Rozdział III.2 SIWZ Część 3. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Dulczy Wielkiej Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - Dulcza Wielka - Rozdział III.3 SIWZ Część 4. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Żarówce Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - Żarówka - Rozdział III.4 SIWZ 4). Podane w Rozdziale III od 1 do 4 SIWZ ilości są ilościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej liczby produktów. 5). Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie. 6). Zamawiający zapłaci za towar zgodnie z ofertą cenową złożoną przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje zmianę ceny: w przypadku zmiany stawek podatku VAT, w przypadku waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy w ramach maksymalnej górnej granicy zobowiązania (tj. kwoty przeznaczonej w budżecie na realizację zadania). Cena brutto za jednostkę miary przedmiotu zamówienia objętego umową będzie stała przez okres co najmniej 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po tym terminie waloryzacja może odbywać się na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału przez Prezesa GUS. 5). Zamawiający wymaga, aby zamówiony towar był świeży, miał okres ważności zgodny z terminem przydatności do spożycia, określonym przez producenta (termin przydatności do spożycia musi być na tyle długi, aby od chwili dostarczenia do wydania do spożycia jego okres nie przekroczył tego terminu). 6). W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na towar wolny od wad w trybie natychmiastowym, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 7). Wykonawca dostarczać będzie towar do poszczególnych przedszkoli własnym transportem, na swój koszt i ryzyko. 8). Poszczególne zamówienia partii towarów oraz termin (dzień i godzina do której towar będzie dostarczony) dostawy składane będą telefonicznie przez intendenta, jego przełożonych lub inną osobę upoważnioną przez zamawiającego i zostaną uzgodnione po podpisaniu umowy z poszczególnymi przedszkolami, z tym że pieczywo, wyroby ciastkarskie, produkty mleczne oraz artykuły spozywcze o krótkim terminie przydatności do spożycia bedą dostarczane codziennie. 9). Poszczególne dostawy będą następować nie później niż następnego dnia od złożenia zamówienia. 10). Zapłata za dostarczone partie towaru nastąpi na podstawie faktury przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury. 11). Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn. 20.01.2004r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.) 12). Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami 13). Mrożonki mają być dostarczane do przedszkoli w formie nie rozmrożonej,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-6, 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9, 15.33.11.70-9, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.20.00.00-0, 41.11.00.00-3, 15.30.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten nie ma zastosowania w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty. Zakres dostawy, która zostanie powierzona podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty. Formularz cenowy - według wzoru stanowiącego Rozdział III od 1 do 4 w zależności od części na którą Wykonawca będzie składał ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: zmiana terminu przerwy urlopowej, zmiana ceny jednostkowej brutto może nastąpić tylko w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT. Zmiana ceny może nastąpić w oparciu o wskaźnik wzrosu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony przez GUS nie częściej niż raz na trzy miesiące. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie współfinansowane będzie przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

IV.5) Kontakt z Zamawiającym

Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnionym jest:

sprawy merytoryczne dotyczące przedmiotu zamówienia

Andrzej Przybyszewski– Dyrektor GZEAS- od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15.00 – tel. (014) 68 07 062

sprawy formalne – mgr inż. Joanna Kulpa- od poniedziałku do piątku w godz. Od 8:00 do 15.30 – tel. (014) 680-70-69; Fax. (014) 68-19-123

 

Koszt wydruku SIWZ wynosi 0,20 zł brutto za stronę A4 + opłata pocztowa w przypadku przesłania SIWZ pocztą.
 

Dokumenty do pobrania:

SIWZ_

Burmistrz Radomyśla Wielkiego

inż. Józef Rybiński

5 grudnia 2013