UM.271.14.2014 Informacja o zmianie treści SIWZ i zmianie treści ogłoszenia o zamówieniu

„Dostawa produktów żywnościowych do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Radomyśl Wielki w ramach projektu „Radosne Przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki”

 

 

 

INFORMACJA

o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

i zmianie treści ogłoszenia

 

Działając na podstawie art. 12a ust. 3 w zw. art. 38 ust. 4, ust. 4a i ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) uprzejmie informuję, że w związku ze zmianą Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zmianie uległa treść ogłoszenia o zamówieniu. Zmianę ogłoszenia zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu dzisiejszym pod nr 190756-2014.

 

  1. ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

Było w SIWZ

Zmienia się na:

Rozdział I SIWZ Instrukcja dla Wykonawców:

 

pkt 3.2.2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III.1., III.2.; III.3.; III.4. SIWZ

 

pkt 3.2.2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe stanowiące Rozdział III.1.- Ruda, III.2.- Dąbie; III.3.- Dulcza Wielka; III.4. - Żarówka - SIWZ

Pkt 3.2.3.

Przedmiot zamówienia został podzielony na części:

Część 1. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Rudzie. Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym – „Ruda” - Rozdział III.1 SIWZ

Część 2. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Dąbiu. Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym – „Dąbie” - Rozdział III.2 SIWZ

Część 3. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Dulczy Wielkiej. Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym – „Dulcza Wielka” - Rozdział III.3 SIWZ

Część 4. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Żarówce. Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym – „Żarówka” - Rozdział III.4 SIWZ

Pkt 3.2.3 - Skreślony

Pkt 3.2.6.

Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami w kalkulacji cenowej w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.

Pkt. 3.2.6.

Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania przesunięć ilościowych produktów między pozycjami w kalkulacji cenowej w ramach danego przedszkola oraz między poszczególnymi przedszkolami w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.

Pkt 3.4.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na kilka części.

Pkt 3.4.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Pkt 6.11.

Opieczętowaną kopertę z ofertą należy zaadresować:

Urząd Miejski Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki oraz opisać Oferta na: „Dostawa produktów żywnościowych do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Radomyśl Wielki w ramach projektu „Radosne Przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki”

Nie otwierać przed 09.06.2014r. godz. 10:15

Pkt 6.11.

Opieczętowaną kopertę z ofertą należy zaadresować:

Urząd Miejski Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki oraz opisać Oferta na: „Dostawa produktów żywnościowych do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Radomyśl Wielki w ramach projektu „Radosne Przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki”

Nie otwierać przed 13.06.2014r. godz. 10:15

 

Pkt 8.2.

Formularz cenowy – według wzoru stanowiącego Rozdział III od 1 do 4 w zależności od części na którą Wykonawca będzie składał ofertę.

Formularz cenowy stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Oferta, która niebędzie zawierać formularza cenowego zostanie odrzucona.

Pkt 8.2.

Formularz cenowy – według wzoru stanowiącego Rozdział III od 1 do 4.

Formularz cenowy stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Oferta, która niebędzie zawierać formularza cenowego zostanie odrzucona.

Pkt 13.1.

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 7 do dnia 09.06.2014r. do godz. 10:00.

Pkt 13.1.

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 7 do dnia 13.06.2014r. do godz. 10:00.

Pkt 13.3.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.06.2014r. o godz.10:15 w Urzędzie Miejskim Radomyśl Wielki; 39-310 Radomyśl Wielki; ul. Rynek 32, pok. 25 (sala narad).

Pkt 13.3.

twarcie ofert odbędzie się w dniu 13.06.2014r. o godz.10:15 w Urzędzie Miejskim Radomyśl Wielki; 39-310 Radomyśl Wielki; ul. Rynek 32, pok. 25 (sala narad).

Pkt 14.1.

Wykonawca powinien obliczyć cenę oferty na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (wykaz artykułów spożywczych) dla każdej cześci odrębnie, stanowiącego Rozdział III od 1 do 4 SIWZ.

Pkt. 14.1.

Wykonawca powinien podać ceny jednostkowe dla wszystkich pozycji formularzy cenowych oraz obliczyć cenę brutto dla poszczególnych formularzy cenowych, stanowiących Rozdział III od 1 do 4 SIWZ.

Pkt 14.2.

Oferent powinien obliczyć cenę oferty na podstawie wykazu artykułów stanowiącego załącznik- rozdział III.1; III.2; III.3; III.4 do SIWZ i wpisać do formularza oferty (Rozdział II w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę).

Pkt 14.2.

Cenę ofert brutto należy obliczyć jako sumę cen brutto z czterech formularzy cenowych (rozdział III.1; III.2; III.3; III.4 do SIWZ) i wpisać do formularza oferty (Rozdział II SIWZ).

Pkt 14.4.

Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę.

Pkt 14.4.

Wykonawca może zaproponować tylko jedną łączną cenę ofertową brutto.

Pkt 14.6.

Cena ofertowa powinna stanowić kwotę brutto. Cena jednostkowa netto może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy tylko w oparciu o wskaźnik GUS wzrostu cen i usług konsumpcyjnych. Nie częściej niż raz na trzy miesiące (nie dotyczy owoców i warzyw)

Pkt 14.6.

Cena jednostkowa netto może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy tylko w oparciu o wskaźnik GUS wzrostu cen i usług konsumpcyjnych. Nie częściej niż raz na trzy miesiące (nie dotyczy owoców i warzyw).

 

Pkt 18.2. - dopisano podpunkt 7

przesunięcia ilościowe produktów między pozycjami w kalkulacji cenowej w ramach danego przedszkola oraz między poszczególnymi przedszkolami w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.

Rozdział II SIWZ – Formularz oferty

 

1. Oferuję wykonanie zamówienia w części Nr 1 (Rozdział III.1_Ruda do SIWZ) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i na warunkach płatności określonych w SIWZ

za cenę brutto: ..... zł (słownie: .....) w tym podatek VAT: .... zł

 

2. Oferuję wykonanie zamówienia w części Nr 2 (Rozdział III.2_Dąbie do SIWZ) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i na warunkach płatności określonych w SIWZ

za cenę umowną brutto: ..... zł (słownie: ....)

w tym podatek VAT : .... zł

 

3. Oferuję wykonanie zamówienia w części Nr 3 (Rozdział III.3_Dulcza Wielka do SIWZ) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i na warunkach płatności określonych w SIWZ

za cenę umowną brutto:.... zł (słownie:.......)

w tym podatek VAT: ......zł

 

4. Oferuję wykonanie zamówienia w części Nr 4 (Rozdział III.4_Żarówka do SIWZ) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i na warunkach płatności określonych w SIWZ

za cenę umowną brutto: ... zł (słownie: ...)

w tym podatek VAT .... zł

1. Oferuję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i na warunkach płatności określonych w SIWZ

za łączną cenę brutto: ........ zł (słownie: ......)

w tym podatek VAT: ...... zł

Rozdział IV SIWZ Projekt umowy

 

§ 1 ust. 2.

Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania dostawę artykułów żywnościowych na warunkach zawartych w ofercie cenowej dla części zamówienia nr…………..

§ 1 ust. 2.

Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania dostawę artykułów żywnościowych do czterech Samorządowych Publicznych Przedszkoli w Rudzie, Dąbiu, Dulczy Wielkiej i Żarówce na warunkach zawartych w formularzach cenowych

§ 1 ust. 4.

Rozliczenie będzie odbywać się według sukcesywnych dostaw.

§ 1 ust. 4.

Rozliczenie będzie odbywać się według sukcesywnych dostaw artykułów żywnościowych dla poszczególnych przedszkoli.

§ 5

Dokumentem potwierdzającym wykonanie umowy jest faktura, podpisana przez Wykonawcę i

potwierdzona przez Zamawiającego.

Faktura będzie wystawiana na poszczególne Samorządowe Publiczne Przedszkola w ....................

§ 5

Dokumentem potwierdzającym wykonanie umowy jest faktura, podpisana przez Wykonawcę i

potwierdzona przez Zamawiającego.

Faktury będą wystawiane na poszczególne przedszkola:

  • Samorządowe Publiczne Przedszkola w Rudzie, Ruda 124, 39-315 Ruda, NIP 817-21-74-486

  • Samorządowe Publiczne Przedszkola w Dąbiu, Dąbie 100, 39-311 Zdziarzec, NIP 817-21-74-440

  • Samorządowe Publiczne Przedszkola w Dulcza Wielka, ul. ks. Kalinowskiego 212/1, 39-312 Żarówka, NIP 817-21-74-457

  • Samorządowe Publiczne Przedszkola w Żarówka, Żarówka 64, 39-312 Żarówka, NIP 817-21-74-463

§ 8 ust. 5

Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami w kalkulacji cenowej w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.

§ 8 ust. 5

Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania przesunięć ilościowych produktów między pozycjami w kalkulacji cenowej w ramach danego przedszkola oraz między poszczególnymi przedszkolami w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.

 

Ponadto zmianie uległy ilości produktów (kolumna 4) w formularzach cenowych stanowiących Rozdział III od 1 do 4 SIWZ.

 

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

 

  1. ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

 

W związku ze zmianą treści SIWZ zmianie uległo ogłoszenie o zamówieniu Nr 183860 - 2014

 

Numer ogłoszenia: 190756 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 183860 - 2014 data 30.05.2014 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Radomyśl Wielki, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, fax. 14 6819123.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).

     

  • W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów żywnościowych do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Radomyśl Wielki w ramach projektu Radosne Przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę produktów żywnościowych do czterech placówek przedszkolnych mieszczących się przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w terminach: - od podpisania umowy do 31 lipca 2014 r. - od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. 1). Miejsce dostawy: Samorządowe Publiczne Przedszkole w Rudzie, Dąbiu, Dulczy Wielkiej i Żarówce 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III.1., III.2.; III.3.; III.4. SIWZ 3). Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część 1. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Rudzie. Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - Ruda - Rozdział III.1 SIWZ Część 2. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Dąbiu. Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - Dąbie - Rozdział III.2 SIWZ Część 3. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Dulczy Wielkiej. Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - Dulcza Wielka - Rozdział III.3 SIWZ Część 4. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Żarówce. Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - Żarówka - Rozdział III.4 SIWZ..

  • W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów żywnościowych do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Radomyśl Wielki w ramach projektu Radosne Przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę produktów żywnościowych do czterech placówek przedszkolnych mieszczących się przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w terminach: - od podpisania umowy do 31 lipca 2014 r. - od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. 1). Miejsce dostawy: Samorządowe Publiczne Przedszkole w Rudzie, Dąbiu, Dulczy Wielkiej i Żarówce 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe stanowiące Rozdział III.1.- Ruda, III.2.- Dąbie; III.3.- Dulcza Wielka; III.4. - Żarówka - SIWZ.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.7.

     

  • W ogłoszeniu jest: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4..

  • W ogłoszeniu powinno być: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).

     

  • W ogłoszeniu jest: ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: zmiana terminu przerwy urlopowej, zmiana ceny jednostkowej brutto może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT. Zmiana ceny może nastąpić w oparciu o wskaźnik wzrosu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony przez GUS nie częściej niż raz na trzy miesiące (nie dotyczy cen owoców i warzyw); W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiednich towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości. Lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny oferowanej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, zmian przepisów ogólnie obowiązujących które mają wpływ na treść umowy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności..

  • W ogłoszeniu powinno być: ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: zmiana terminu przerwy urlopowej, zmiana ceny jednostkowej brutto może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT. Zmiana ceny może nastąpić w oparciu o wskaźnik wzrosu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony przez GUS nie częściej niż raz na trzy miesiące (nie dotyczy cen owoców i warzyw); W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiednich towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości. Lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny oferowanej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, zmian przepisów ogólnie obowiązujących które mają wpływ na treść umowy. przesunięcia ilościowe produktów między pozycjami w kalkulacji cenowej w ramach danego przedszkola oraz między poszczególnymi przedszkolami w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

     

  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 7.

  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 7.

 

Poniżej załączamy poprawioną treść SIWZ:

Rozdział I Instrukcja dla Wykonawców_po zmianie.

Rozdział II_Formularz oferty_po zmianie

Rozdział IV_Umowa_projekt_po zmianie

Rozdział III_Formularze cenowe_po zmianie

 

 

Burmistrz Radomyśla Wielkiego

inż. Józef Rybiński

 

5 czerwca 2014