Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Radomyśl Wielki: Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 148431 - 2014; data zamieszczenia w BZP: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2014/2015. Zamówienie obejmuje: Dowóz dzieci i młodzieży z przystanków autobusowych w poszczególnych miejscowościach i odwóz po zajęciach w okresie od 01.09.2014 do 26.06.2015 r. w dni nauki szkolnej. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się dowóz uczniów do Gimnazjum w Radomyślu Wielkim oraz uczniów z miejscowości Pień do Szkoły Podstawowej w Partyni. Zamówienie obejmuje przewóz 47 dzieci do szkoły podstawowej w Partyni oraz 378 uczniów do gimnazjum. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego (zestawienie liczby uczniów wg miejscowości Rozdział III SIWZ). Dowóz będzie się odbywał na podstawie wykupionych przez Gminę u wykonawcy biletów miesięcznych. Godziny przyjazdów i odjazdów należy uzgodnić z dyrekcją szkół. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego -w przypadku awarii autobusu wykonującego dowóz uczniów na miejsce awarii - w ciągu 20 minut, a ogólny czas spóźnienia uczniów do szkoły nie przekroczy 1 godziny lekcyjnej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna posiadanie licencji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg dotyczy każdego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.2) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 usługi porównywalnej z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 5 do oferty). Jako zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie usługi dowożenia (trwającą 10 miesięcy w ramach jednego kontraktu) uczniów do szkół i placówek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.3) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania min. 6 autobusami (w tym 1 autobus zapasowy). Pojazdy wykorzystywane do przewozu uczniów mają być sprawne technicznie i winny posiadać wszystkie badania i przeglądy techniczne wymagane przepisami prawa.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.4) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia minimum 5 kierowców posiadających prawo jazdy i świadectwo kwalifikacyjne wymagane prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie lub inny dokument uprawniający do przewozu osób, a także legitymujących się co najmniej 3-letnim stażem pracy w charakterze kierowcy autobusu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.5) SIWZ Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności może to być: wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana liczby dowożonych uczniów do szkół, zmiana tras przejazdu). zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy, a w szczególności zmiany przepisów podatkowych; Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.5) Kontakt z Zamawiającym
Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnionym jest:
Andrzej Przybyszewski – od poniedziałku do piątku w godz. Od 8:00 do 15.30 – tel. (014) 68-07-062; Fax. (014) 68-19-122
Joanna Kulpa- od poniedziałku do piątku w godz. Od 8:00 do 15.30 – tel. (014) 680-89-16; Fax. (014) 68-19-122
Koszt wydruku SIWZ wynosi 0,20 zł brutto za stronę A4 + opłata pocztowa w przypadku przesłania SIWZ pocztą.
Dokumenty do pobrania:
Burmistrz Radomyśla Wielkiego
inż. Józef Rybiński