BI.V.271.16.2015 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

"Wyposażenie Środowiskowego Domu Samopomocy w miejscowości Pień, gmina Radomyśl Wielki"

Radomyśl Wielki: Wyposażenie Środowiskowego Domu Samopomocy w miejscowości Pień, gmina Radomyśl Wielki
Numer ogłoszenia: 133491 - 2015; data zamieszczenia w BZP: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Środowiskowego Domu Samopomocy w miejscowości Pień, gmina Radomyśl Wielki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Środowiskowego Domu Samopomocy w miejscowości Pień, gmina Radomyśl Wielki. Przedmiot zamówienia podzielono na pięć części: Zadanie 1. Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego Zakres zadania obejmuje: Dostawę następującego sprzętu i urządzeń: System ćwiczeń obwodowych W-MOVE3, Wanna do kąpieli wirowej kończyn dolnych i kręgosłupa, Rower magnetyczny, Stopień do wanien, Bieżnia, Dostawę przedmiotu zamówienia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Pniu pod adres Pień 41, 39-310 Radomyśl Wielki, Instalację i montaż sprzętu w Środowiskowym Domu Samopomocy w Pniu, Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi oraz wykorzystania wszystkich funkcji oferowanych urządzeń i sprzętu. Zadanie 2. Dostawa sprzętu RTV oraz wyposażenie multimedialne Zakres zadania obejmuje: Dostawę następującego sprzętu i urządzeń: Lustrzanka cyfrowa, Telewizor kolorowy LED, Uchwyt do telewizora 55 cali, WIEŻA, Kamera, Laptop, Słuchawki do komputera, Mysz do komputera, Listwy przeciwprzepięciowe, Zestaw: Tablica interaktywna dotykowa, Projektor krótkoogniskowy, Głośniki do tablicy interaktywnej, Uchwyt Ścienny do tablicy interaktywnej, NOTEBOOK, Montaż tablicy interaktywnej, projektora, konfiguracja, materiały montażowe, Konsola do gier, Drukarka, Router bezprzewodowy xDLS, Dostawę przedmiotu zamówienia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Pniu pod adres Pień 41, 39-310 Radomyśl Wielki, Instalację i montaż sprzętu w Środowiskowym Domu Samopomocy w Pniu, Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi oraz wykorzystania wszystkich funkcji oferowanych urządzeń i sprzętu. Zadanie 3. Dostawa sprzętu AGD i sanitarnego Zakres zadania obejmuje: Dostawę następującego sprzętu i urządzeń: Piec konwekcyjny, Blender, Wielofunkcyjny robot kuchenny, Czajnik bezprzewodowy, Żelazko parowe, Odkurzacz wielofunkcyjny, Suszarka, Gofrownica gastronomiczna podwójna z powłoką ceramiczną, Stolnica drewniana z rantami, Miska satynowa 200 mm 2,5 litra, Gęsiarka żeliwna, Patelnia grillowa okrągła, Patelnia głęboka nieprzywierająca z aluminium, Patelnia nieprzywierająca Platinum, Naczynie do zapiekania z pokrywą, Naczynie żaroodporne z pokrywą 5,2 l, Skrobaczka do warzyw, Talerze płytki nietłukący, Talerz Głęboki nietłukący, Talerz Deserowy nietłukący, Łyżka stołowa obiadowa, Widelec, Nóż stołowy, Łyżeczka deserowa, Kubek szklany, Kosz na śmieci, Dozownik do papieru toaletowego, Podajnik na ręczniki papierowe, Dozownik na mydło, Szczotka do toalety, Deska do prasowania, Mop obrotowy, Suszarka do bielizny. Dostawę przedmiotu zamówienia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Pniu pod adres Pień 41, 39-310 Radomyśl Wielki, Instalację i montaż sprzętu w Środowiskowym Domu Samopomocy w Pniu, Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi oraz wykorzystania wszystkich funkcji oferowanych urządzeń i sprzętu. Zadanie 4. Dostawa mebli Zakres zadania obejmuje: Dostawę następujących mebli: Szatnia dla personelu, Szatnia dla uczestników, Stół świetlicowy, Szafa pancerna na dokumenty, Zestaw wypoczynkowy (sofa i 2 fotele), Szafka na komputery i sprzęt multimedialny, Krzesło uczniowskie, Stół uczniowski 2 - osobowy - regulowana wysokość, Krzesło kuchenne, Biurko, Krzesło konferencyjne (do biurka), Komplet mebli, Sofa, Rolety wewnętrzne dzień/noc z prowadnicami w aluminiowej kasecie, Tablice korkowa, Tablica sucho ścieralna magnetyczna, Zegar ścienny, Dostawę przedmiotu zamówienia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Pniu pod adres Pień 41, 39-310 Radomyśl Wielki, Montaż mebli w Środowiskowym Domu Samopomocy w Pniu. Zadanie 5. Dostawa sprzętu i materiałów rękodzielniczych Zakres zadania obejmuje: Dostawę następującego sprzętu i materiałów: Piec do wypału gliny, Koło garncarskie, Zestaw 24-częściowy, lutownica do wypalania w drewnie, Wypalarka lutownica do drewna skóry korka, Wycinarka do styropianu, Grafograf, Dziurkacz biurowy, Zszywacz, Dziurkacz ozdobny 1,5 cm, Gilotyna do papieru, Pistolet do kleju na gorąco bezprzewodowy, Pistolet do kleju na gorąco, Prasa do suszenia roślin, Nożyczki, Fartuchy rękodzielnicze z rękawem, Zestaw Palet plastikowych, Podstawka na farbę, Pędzle profesjonalne okrągłe, płaskie i szerokie, Wałki z gąbki proste, Wałki do malowania z fakturą, Karbownica do papieru, Zestaw farb akrylowych, Farby akrylowe, Zestaw farb olejnych wodorozcieńczalnych, Kredki woskowe, Kredki plastikowe, Klej do pistoletu na gorąco, Pastele olejne, suche, Ołówek, pastele twarde, Antyrama, Werniks akrylowy matowy i połysk, Farby akwarelowe, Plastelina, Filc dekoracyjny, Filc akrylowy w rolce, Glina garncarska, Masa lejna czerwona i biała, Forma gipsowa. Dostawę przedmiotu zamówienia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Pniu pod adres Pień 41, 39-310 Radomyśl Wielki, Instalację i montaż urządzeń i sprzętu w Środowiskowym Domu Samopomocy w Pniu, Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi oraz wykorzystania wszystkich funkcji oferowanych urządzeń i sprzętu. Zakres zamówienia obejmuje udzielenie na sprzęt rehabilitacyjny, elektroniczny, elektryczny oraz meble okresu gwarancji min. 36 miesięcy. Na pozostałe wyposażenie i materiały- gwarancja producenta. Wymagane minimalne parametry techniczno-użytkowe szczegółowo opisano w Rozdziale III.1, III.2, III.3, III.4, III.5 do SIWZ. Zaoferowane urządzenia i produkty muszą być fabrycznie nowe oraz dopuszczone do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Urządzenia, wyposażenie, sprzęt rehabilitacyjny będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, dopuszczające je do użytkowania. Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt/urządzenia, wyposażenie spełniają wymogi określone powyżej, zostaną dostarczone Zamawiającemu przy dostawie (jeżeli dotyczy). Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia opisany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w specyfikacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia nie powinien budzić wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich parametrach jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego urządzenia wg opisu stanowiącego Rozdział III SIWZ..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

     

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.11.00-2, 37.44.13.00-4, 37.44.23.00-8, 32.33.30.00-6, 32.33.32.00-8, 38.65.00.00-6, 38.65.21.20-7, 30.23.12.00-9, 38.65.34.00-1, 30.23.74.10-6, 32.32.46.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 32.00.00.00-3, 32.32.00.00-2, 39.71.00.00-2, 39.22.00.00-0, 39.10.00.00-3, 37.80.00.00-6, 42.94.20.00-1, 43.81.00.00-4.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

     

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Za spełnienie warunków określonych w pkt 5.1 SIWZ Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Za spełnienie warunków określonych w pkt 5.1 SIWZ Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Za spełnienie warunków określonych w pkt 5.1 SIWZ Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Za spełnienie warunków określonych w pkt 5.1 SIWZ Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Za spełnienie warunków określonych w pkt 5.1 SIWZ Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Zamawiający wymaga złożenia: materiałów określających parametry oferowanego sprzętu/urządzeń, wyposażenia tj. materiałów producenta, rysunków, folderów, opisów lub katalogów, itp. materiałów potwierdzających spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia Rozdział III SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - Skrócenie terminu dostaw - 10

    IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: -zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto, -w przypadku zmiany nazwy produktu, przez producenta przy niezmienionym produkcie. Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

IV.5)  Kontakt z Zamawiającym

Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnionym jest:

Andrzej Przybyszewski  od poniedziałku do piątku w godz. Od 8:00 do 15.30 –  tel. (014) 68-07-062; Fax. (014) 68-19-122

Joanna Kulpa-  od poniedziałku do piątku w godz. Od 8:00 do 15.30 –  tel. (014) 680-89-16; Fax. (014) 68-19-122

 

Dokumenty do pobrania:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Burmistrz Radomyśla Wielkiego

inz. Józef Rybiński

9 września 2015