Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Znak sprawy: OR.271.2. 2016 Radomyśl Wielki 06.05.2016 r.
ZAPROSZENIE
DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W ZAMÓWIENIU
PONIŻEJ 30 000 EURO
Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
„Dostawa urn wyborczych dla Gminy Radomyśl Wielki”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę 16 sztuk urn wyborczych dla Gminy Radomyśl Wielki, w tym:
- 10 urn dla obwodu głosowania do 750 wyborców, w tym dla obwodu, w którym lokal wyborczy dostosowany jest do potrzeb wyborców niepełnosprawnych;
- 1 urnę dla obwodów powyżej 750 wyborców;
- 5 urn dla obwodu głosowania powyżej 750 wyborców, w którym lokal wyborczy dostosowany jest do potrzeb wyborców niepełnosprawnych.
Dostarczone urny muszą odpowiadać wymaganiom, spełniać warunki i być zgodne ze wzorami ustalonymi uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 21 marca 2016 roku w sprawie wzorów urn wyborczych (M.P. z 2016 r. poz. 312) oraz uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 kwietnia 2016 roku zmieniającej uchwałę w sprawie wzorów urn wyborczych - stanowiących załącznik Nr 2 do zaproszenia.
Zamawiający jednocześnie wymaga:
zastosowanie uchwytów urn o trzech punktach podparcia lub uchwytów, które całą powierzchnią przylegają do boków urn,
zagięcie górnych krawędzi boków urn do ich wnętrza, co usztywni konstrukcję urn.
Zamawiający dopuszcza:
a) wykonanie zagiętych do wnętrza urny krawędzi otworu wrzutowego (kołnierza), co usztywni konstrukcję wieka urny oraz ułatwi wyborcom wrzucanie kart do głosowania (po zwężeniu otwór wrzutowy nie może być węższy niż 1,5 cm),
b) zastosowanie do zamknięcia i blokowania wieka urny:
- mechanizmów odciąganych (bez możliwości ich całkowitego wyjęcia) zamiast zakręcanych, pod warunkiem umieszczenia w ścianach bocznych i wieku urny otworów umożliwiających założenie plomby plastikowej lub metalowej,
- śrub wkręcanych (bez możliwości całkowitego wykręcenia) w nitonakrętki zamocowane w ścianach bocznych urny.
Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, że liczba nitów służących do łączenia elementów urny wskazana we wzorach Państwowej Komisji Wyborczej jest przykładowa, urna może być połączona większą ilością nitów; urna ma być wykonana w taki sposób, aby była trwała.
Zamawiający wymaga od Wykonawców udzielenia gwarancji na dostarczone urny wyborcze na minimum 60 miesięcy.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki w terminie do: 16.05.2016 r. do godziny 10:00.
Ofertę można złożyć osobiście u Zamawiającego – Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim ul. Rynek 32 39-310 Radomyśl Wielki- sekretariat, pocztą na podany wyżej adres (z dopiskiem na kopercie Oferta na: Dostawę urn wyborczych dla Gminy Radomyśl Wielki) lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@radomyslwielki.pl lub faxem 14 68 19 123.
Kryterium oceny ofert- cena – 100 %
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- pisemnie na adres Zamawiającego,
- faksem – nr 14 6819123 lub
- drogą elektroniczną (e-mail) – na adres: sekretariat@radomyslwielki.pl
- podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo- odbiorczy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Michał Sypek- Sekretarz Gminy tel. 14 6819121, fax. 14 6819123, e-mail: sekretariat@radomyslwielki.pl
Do pobrania:
Burmistrz Radomyśla Wielkiego
inż. Józef Rybiński