Zapytanie ofertowe na:

„Dostawa urn wyborczych dla Gminy Radomyśl Wielki”

Znak sprawy: OR.271.2. 2016                                            Radomyśl Wielki 06.05.2016 r.

 

 ZAPROSZENIE

DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W ZAMÓWIENIU

PONIŻEJ 30 000 EURO

 

             Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

„Dostawa urn wyborczych dla Gminy Radomyśl Wielki”

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę 16 sztuk urn wyborczych dla Gminy Radomyśl Wielki, w tym:

- 10 urn dla obwodu głosowania do 750 wyborców, w tym dla obwodu, w którym lokal wyborczy dostosowany jest do potrzeb wyborców niepełnosprawnych;

- 1 urnę dla obwodów powyżej 750 wyborców;

- 5 urn dla obwodu głosowania powyżej 750 wyborców,  w którym lokal wyborczy dostosowany jest do potrzeb wyborców niepełnosprawnych.

Dostarczone urny muszą odpowiadać wymaganiom, spełniać warunki i być zgodne ze wzorami ustalonymi uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 21 marca 2016 roku w sprawie wzorów urn wyborczych (M.P. z 2016 r. poz. 312) oraz uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 kwietnia 2016 roku zmieniającej uchwałę w sprawie wzorów urn wyborczych - stanowiących załącznik Nr 2 do zaproszenia.

Zamawiający jednocześnie wymaga:

  1. zastosowanie uchwytów urn o trzech punktach podparcia lub uchwytów, które całą powierzchnią przylegają do boków urn,

  2. zagięcie górnych krawędzi boków urn do ich wnętrza, co usztywni konstrukcję urn.

    Zamawiający dopuszcza:

    a) wykonanie zagiętych do wnętrza urny krawędzi otworu wrzutowego (kołnierza), co usztywni konstrukcję wieka urny oraz ułatwi wyborcom wrzucanie kart do głosowania (po zwężeniu otwór wrzutowy nie może być węższy niż 1,5 cm),

    b) zastosowanie do zamknięcia i blokowania wieka urny:

    - mechanizmów odciąganych (bez możliwości ich całkowitego wyjęcia) zamiast zakręcanych, pod warunkiem umieszczenia w ścianach bocznych i wieku urny otworów umożliwiających założenie plomby plastikowej lub metalowej,

    - śrub wkręcanych (bez możliwości całkowitego wykręcenia) w nitonakrętki zamocowane w ścianach bocznych urny.

    Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, że liczba nitów służących do łączenia elementów urny wskazana we wzorach Państwowej Komisji Wyborczej jest przykładowa, urna może być połączona większą ilością nitów; urna ma być wykonana w taki sposób, aby była trwała.

    Zamawiający wymaga od Wykonawców udzielenia gwarancji na dostarczone urny wyborcze na minimum 60 miesięcy.

  1. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w terminie do 30 dni od podpisania umowy.
  2. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki w terminie do: 16.05.2016 r. do godziny 10:00.

Ofertę można złożyć osobiście u Zamawiającego – Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim ul. Rynek 32 39-310 Radomyśl Wielki- sekretariat, pocztą na podany wyżej adres (z dopiskiem na kopercie Oferta na: Dostawę urn wyborczych dla Gminy Radomyśl Wielki) lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@radomyslwielki.pl  lub faxem 14 68 19 123.

  1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.05.2016 r. o godz. 10:15
  2. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:

Kryterium oceny ofert- cena – 100 %

  1. Dokumenty i oświadczenia, które oferent winien załączyć do składanej oferty:
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

  1. Okres związania ofertą – 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
  2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują:

- pisemnie na adres Zamawiającego,

- faksem – nr 14 6819123 lub

- drogą elektroniczną (e-mail) – na adres: sekretariat@radomyslwielki.pl

  1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej. Oferta oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez wykonawcę.
  2. Cena za dostawę urn wyborczych musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia opisanego w zapytaniu niezbędne do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków.
  3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  4. Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:

- podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo- odbiorczy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.

  1. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami:

Michał Sypek- Sekretarz Gminy tel. 14 6819121, fax. 14 6819123, e-mail: sekretariat@radomyslwielki.pl

Do pobrania: 

Formularz oferty

Uchwały PKW

Burmistrz Radomyśla Wielkiego

inż. Józef Rybiński

 

6 maja 2016