BI.V.271.8.2016 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pn.:

"Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie gminy Radomyśl Wielki i do Mielca w roku szkolnym 2016/2017"

Radomyśl Wielki: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie gminy Radomyśl Wielki i do Mielca w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 136997 - 2016; data zamieszczenia w BZP: 14.07.2016
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie gminy Radomyśl Wielki i do Mielca w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie gminy Radomyśl Wielki i do Mielca w roku szkolnym 2016/2017. Zamówienie obejmuje: 1. Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem bezpośrednio z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach do ich miejsca zamieszkania. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się dowóz do Niepublicznej Szkoły Podstawowej (NSP) i Niepublicznego Gimnazjum Specjalnego (NGS) w Dulczy Małej w okresie od 01.09.2016 do 30.06.2017r. w dni nauki szkolnej oraz w dni pracy Ośrodka Rewalidacyjno- Wychowawczego (ORW) w Pniu w okresie 01.09.2016 do 31.07.2017. Dowóz uczniów do szkół i placówek w Mielcu odbywać się będzie w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. 2. Przewidywana ilość kilometrów do przejechania do szkół i placówek położonych na terenie gminy Radomyśl Wielki to maksymalnie 65.000 km (przez okres obowiązywania umowy). Przewidywana ilość kilometrów do przejechania do szkół i placówek położonych na terenie Mielca to maksymalnie 22.000 km (przez okres obowiązywania umowy). Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby kilometrów. 3.Przewidywana liczba dowożonych dzieci: - do NSP i NGS- Dulcza Mała- 21 uczniów, - do ORW Pień- 8 uczniów, - do szkół i placówek w Mielcu - 4 uczniów. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego (zestawienie liczby uczniów wg miejscowości stanowi Rozdział III SIWZ). Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewnia Zamawiający. 4. Szczegółową trasę przejazdu Wykonawca uzgodni z dyrektorem NSP i NGS w Dulczy Małej i ORW w Pniu, przed rozpoczęciem realizacji zadania. - Imienny wykaz przewożonych osób i ich adresy będą udostępnione przy podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą, - Godziny przyjazdów i odjazdów należy uzgodnić z dyrekcją szkół. 5. Dowóz do NSP i NGS w Dulczy Małej i do ORW w Pniu winien odbywać się dwoma dużymi busami (po min. 18 miejsc siedzących), zaś dowóz do szkoły w Mielcu odbywać się będzie jednym małym busem (min. 9 miejsc siedzących) przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, w każdym busie winny być szyny podjazdowe dla wózków inwalidzkich. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: a) w pełni sprawnych technicznie pojazdów. Stan techniczny busów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z busów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi busami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie; b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; d) każdemu z uczniów miejsca siedzącego w busie; e) w przypadku awarii busa - podstawienie pojazdu zapasowego, będącego w dyspozycji Wykonawcy. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: a) liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.), b) czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół, których wartość nie przekroczy 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 1 500,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna posiadanie licencji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.2) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 usługi porównywalnej z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 5 do oferty). Jako zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie usługi dowożenia (trwającej 10 miesięcy w ramach jednego kontraktu) uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.3) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania minimum: - 2 busami dużymi po min. 18 miejsc siedzących każdy, - 1 busem małym z 9 miejscami siedzącymi. Pojazdy wykorzystywane do przewozu uczniów mają być sprawne technicznie i winny posiadać wszystkie badania i przeglądy techniczne wymagane przepisami prawa, ubezpieczenie OC oraz muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, w każdym busie winny być szyny podjazdowe dla wózków inwalidzkich.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.4) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- minimum 3 kierowców posiadających prawo jazdy do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie, a także legitymujących się co najmniej 3-letnim stażem pracy w charakterze kierowcy busa.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.5) SIWZ Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie usług Wykonawca wskaże min. 1 usługę polegającą na wykonaniu usługi dowożenia (trwającej 10 miesięcy w ramach jednego kontraktu) uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95

2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: a) wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana liczby dowożonych uczniów do szkół, zmiana tras przejazdu); O konieczności zmiany trasy i liczby kilometrów lub likwidacji trasy Zamawiający informuje Przewoźnika telefonicznie, co następnie zostanie potwierdzone pisemnie w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia w/w rezygnacji. b) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy, a w szczególności zmiany przepisów podatkowych, c) zmiana wysokości stawki podatku VAT za świadczenie usług, które są przedmiotem zamówienia, cena/wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiednio zmianie, d) zmiany osób biorących udział w realizacji zamówienia, e) zmiany busa, którym wykonywany będzie dowóz uczniów. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

IV.5)  Kontakt z Zamawiającym

Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnionym jest:

Andrzej Przybyszewski  od poniedziałku do piątku w godz. Od 8:00 do 15.30 –  tel. (014) 68-07-062; Fax. (014) 68-19-122

Joanna Kulpa-  od poniedziałku do piątku w godz. Od 8:00 do 15.30 –  tel. (014) 680-89-16; Fax. (014) 68-19-122

Do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

Burmistrz Radomyśla Wielkiego

inż. Józef Rybiński

14 lipca 2016