Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Radomyśl Wielki: Poprawa infrastruktury dydaktycznej w Gminie Radomyśl Wielki
Numer ogłoszenia: 162975 - 2016; data zamieszczenia w BZP: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa infrastruktury dydaktycznej w Gminie Radomyśl Wielki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa infrastruktury dydaktycznej w Gminie Radomyśl Wielki. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku o funkcji naukowej- obserwatorium astronomicznego wraz ze stacjonarną stacją meteorologiczną (murowanego z dwoma kondygnacjami nadziemnymi- z kopułą obserwatorium konstrukcji stalowej umieszczonej na stropodachu) przy Gimnazjum Publicznym im. Jana Pawła II w Radomyślu Wielkim wraz z wyposażeniem pracowni. Opis kopuły astronomicznej: kopuła astronomiczna o średnicy 3,2 m z klapą dwudzielną, zasilaniem klap 12V, obrotem kopuły opartym na ceowniku, zębatkami do obrotu ze stali hartowanej, elektronika i elektryka z możliwością sterowania zdalnego przez Internet całym obserwatorium i teleskopem. 1. Zakres robót obejmuje m.in.: wykonanie robót rozbiórkowych, ziemnych, fundamentowych, murowych, montażowych konstrukcji drewnianych, pokrywczych i blacharskich, osadzenie ślusarki drzwiowej, roboty instalacyjne, wykończeniowe oraz wyposażenie obiektu w urządzenia techniczne. Wykonanie automatycznej wentylacji mechanicznej w istniejącej sali gimnastycznej. 2. Wykonawca dokona zakupu i dostawy wyposażenia wyszczególnionego w specyfikacji dostaw, montażu i instalacji oraz uruchomienia urządzeń, które tego wymagają. Wykonawca dokona również instruktażu dla osób wskazanych przez Dyrektora Gimnazjum w obsłudze i eksploatacji wyposażenia. Oferowane urządzenia i oprogramowanie ma zostać dostarczone, zainstalowane, uruchomione i skonfigurowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Po wdrożeniu całej infrastruktury sprzętowej i programowej, system ma być gotowy do pracy bez konieczności wykonania dodatkowych czynności ze strony Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnia obsługi serwisowej w okresie obowiązywania gwarancji. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Rozdziale III Formularz cenowy wyposażenia i Rozdziale IV Przedmiar robót oraz Rozdziale V Szczegółowa Specyfikacja dostaw specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nie równoważności. 5. Wskazane w przedmiarze robót Katalogi Nakładów Rzeczowych i Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych mają charakter pomocniczy przy wycenie robót, ale Wykonawca nie ma obowiązku przyjmowania ich do kalkulacji ceny. KNR i KNNR wskazano w celu przykładowego opisu pozycji przedmiarowych..
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających, których wartość nie przekroczy 20% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 32.25.00.00-0, 34.71.12.00-6, 38.51.00.00-3, 38.63.50.00-5, 38.65.21.20-7, 38.65.34.00-1, 39.10.00.00-3, 38.65.00.00-6, 38.12.70.00-1, 37.45.27.40-0, 30.21.61.10-0, 30.21.30.00-5, 45.11.12.00-0, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie: min. 1 zamówienia porównywalnego z przedmiotem zamówienia. Jako zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1.000 m3 wraz z dostawą wyposażenia stałego i ruchomego budynku (na załączniku Nr 5 do oferty) albo wykonanie min. 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 (na załączniku Nr 5 do oferty) i w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonanie co najmniej jednej dostawy sprzętu elektronicznego lub sprzętu optycznego wraz z ich instalacją o wartości minimum 150.000,00 zł brutto (na załączniku Nr 4 do oferty).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.2) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym składając oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna min.: - Kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania budowy w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót - posiadający co najmniej uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 80
2 - Okres gwarancji i rękojmi za wady - 20
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: - zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu, silny wiatr, temperatura powietrza), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych (powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; - działanie siły wyższej; - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); - wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy; - zmiana podwykonawcy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie finansowane będzie z budżetu Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania: 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania: 6.4.3 Szkolnictwo ogólne RPO WP na lata 2014-2010..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są:
mgr inż. Kazimierz Czaja – Kierownik Ref. Inwest.– tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122
Wiesław Kapustka – inspektor do spraw inwestycji – tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122
mgr inż. Joanna Kulpa – inspektor ds. zamówień publicznych- tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne
Burmistrz Radomyśla Wielkiego
inż. Józef Rybiński