Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie gminy Radomyśl Wielki i do Mielca w roku szkolnym 2017/2018”
Treść zapytań i wyjaśnienia zapisów treści
specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), zw. dalej ustawą PZP, Zamawiający przekazuje wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu treść pytań i odpowiedzi dotyczących zapisów treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pytanie 1. Proszę o udzielenie informacji czy w zamówieniu publicznym na dowóz dzieci niepełnosprawnych zatrudnienie kierowców może odbywać się na podstawie umowy zlecenia wg. Ilości przepracowanych godzin i zgłoszeniu do wszystkich ubezpieczeń w ZUS czy musi to być umowa o pracę a jeżeli tak to czy określają Państwo wymiar etatu na jaki musi być zatrudniony kierowca.
Odpowiedź: Osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. kierowcy mają być zatrudnieni na umowę o pracę zgodnie z Kodeksem pracy. Zamawiający nie określa wymiaru etatu na jaki musi być zatrudniony kierowca.
Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić udzielone odpowiedzi na pytania podczas sporządzania i składania oferty.
Burmistrz Radomyśla Wielkiego
inż. Józef Rybiński