Zmiana terminu składania ofert na zadanie pn.:

„Budowa kanalizacji sanitarnej z pompowniami w miejscowości Pień i Dulcza Mała w systemie zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej z pompowniami w miejscowości Pień, Dulcza Mała i Dulcza Wielka oraz sieci wodociągowej w miejscowości Ruda”

Zamawiający ustala nowy termin składania ofert na dzień 16.10.2017 r., godz. 10:00.

 

Zmiana zapisów treści

specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) zw. dalej ustawą PZP, Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

W związku z zapytaniem Wykonawcy jakie wpłynęło do Zamawiającego o treści: „W celu dokładnego oszacowania kosztów wykonania kanalizacji i oczyszczalni ścieków, zwracam się z prośbą o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 16.10.2017 r. Na przedmiotowej inwestycji panują złożone warunki wodne oraz miejscowo bardzo wysoki poziom wód gruntowych – w związku z czym- konieczna jest bardzo dokładana i czasochłonna wizja lokalna w celu dokładnego oszacowania kosztów oraz czasu wykonania kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków. Bez niej możliwy jest bardzo duży błąd w oszacowaniu kosztów, co może prowadzić do dużych problemów w trakcie realizacji inwestycji”, Zamawiający zmienia treść SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu w zakresie termin składania ofert.

Zmiana treści SIWZ:

1.      Punkt 12.1. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I) otrzymuje brzmienie:

Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 22.000,00 zł. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do godziny 10:00, do dnia 16.10.2017 r.

2.      Punkt 14.11. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I) otrzymuje brzmienie:

Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy sporządzić i złożyć w jednym egzemplarzu. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco:

Urząd Miejski Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki

oraz opisać

Oferta na:

„Budowa kanalizacji sanitarnej z pompowniami w miejscowości  Pień i Dulcza Mała w systemie zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej z pompowniami w miejscowości Pień, Dulcza Mała i Dulcza Wielka oraz sieci wodociągowej w miejscowości Ruda”

Nie otwierać przed 16.10.2017 r. godz. 10:15.

3.      Punkt 15.1. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I) otrzymuje brzmienie:

Oferty należy składać w terminie do dnia 16.10.2017 r.  do godziny 10:00 w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki - pokój nr 2.

4.      Punkt 15.3. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I) otrzymuje brzmienie:

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi tego samego dnia 16.10.2017 r. o godzinie 10:15 w pok. 25 (sala narad) w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki.

W związku ze zmianą treści SIWZ zmieniono treść ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego w BZP,               Nr 500039845-N-2017 z dnia 06.10.2017 r.

Pozostałe zapisy treści SIWZ pozostają bez zmian.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu

Burmistrz Radomyśla Wielkiego

​inż. Józef Rybiński

6 października 2017