Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Ogłoszenie nr 601895-N-2018 z dnia 2018-08-08 r.
Gmina Radomyśl Wielki: „Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Radomyśl Wielki”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie finansowane będzie z budżetu Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działania 4.3 Gospodarka wodno- ściekowa, poddziałania 4.3.1 Gospodarka ściekowa RPO WP na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 32 , 39310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 146 819 121, e-mail inwestycje@radomyslwielki.pl, faks 146 819 123.
Adres strony internetowej (URL): https://radomyslwielki.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://radomyslwielki.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://radomyslwielki.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, kurierem, pocztą tradycyjną
Adres:
Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, pokój nr 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Radomyśl Wielki”
Numer referencyjny: BI.V.271.13.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Radomyśl Wielki”
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nieprzekraczającej 20% zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót stanowiących przedmiot zamówienia i opisanych w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiącej część SIWZ. Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-06-20
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1. Zadanie nr 1: a) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 zamówienia porównywalnego z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 4 do oferty). Jako jedno zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zbiornika o konstrukcji żelbetowej o pojemności min. 200 m3. b) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: - Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania budowy w zakresie konstrukcyjno – budowlanym, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót – posiadający co najmniej uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno– inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji sanitarnych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie instalacji elektrycznych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień. 2. Zadanie nr 2: a) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 zamówienia porównywalnego z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 4 do oferty). Jako jedno zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z pompowniami o długości min. 2 km. b) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: - Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania budowy w zakresie konstrukcyjno – budowlanym, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót – posiadający co najmniej uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno– inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji sanitarnych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie instalacji elektrycznych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień. 3. Zadanie nr 3: a) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 zamówienia porównywalnego z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 4 do oferty). Jako jedno zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z pompowniami o długości min. 4 km. b) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: - Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania budowy w zakresie konstrukcyjno – budowlanym, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót – posiadający co najmniej uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno– inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji sanitarnych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie instalacji elektrycznych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień. 4. Zadanie nr 4: a) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 zamówienia porównywalnego z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 4 do oferty). Jako jedno zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z pompowniami o długości min. 2 km. b) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: - Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania budowy w zakresie konstrukcyjno – budowlanym, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót – posiadający co najmniej uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno– inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji sanitarnych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie instalacji elektrycznych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień. 5. Zadanie nr 5: a) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 zamówienia porównywalnego z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 4 do oferty). Jako jedno zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z pompowniami o długości min. 1,5 km. b) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: - Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania budowy w zakresie konstrukcyjno – budowlanym, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót – posiadający co najmniej uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno– inżynieryjnymi w zakresie sieci, instalacji sanitarnych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. - Kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno- inżynieryjnymi w zakresie instalacji elektrycznych, posiadający min. 3 lata doświadczenia. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W wykazie należy wskazać roboty budowlane co najmniej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu określonych w pkt. 6.2.3 lit. a. b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium dla: Zadania nr 1 w wysokości: 20.000,00 zł Zadania nr 2 w wysokości: 30.000,00 zł Zadania nr 3 w wysokości: 40.000,00 zł Zadania nr 4 w wysokości: 25.000,00 zł Zadania nr 5 w wysokości: 35.000,00 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: a) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; b) niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu, silny wiatr, temperatura powietrza), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych (powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; c) działanie siły wyższej; d) okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; e) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; f) udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; g) wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); h) wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; i) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; j) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; - działania siły wyższej (klęski żywiołowe, katastrofy); - wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, które będzie miało istotny wpływ na termin zakończenia zadania; - pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem, Wykonawca nie uzyska uzgodnień, opinii, warunków technicznych lub decyzji pozwalających ukończyć w terminie przedmiot umowy opisany w § 1 niniejszej umowy; - nastąpi zmiana statusu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na realizację przedmiotu niniejszej umowy; - wystąpi konieczność zmiany zakresu niniejszej umowy lub wykonania prac dodatkowych lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem umowy; - w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe; warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych prowadzenia robót – pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane; - wydłużenie czasu trwania umowy będzie równoważne z czasem trwania ich wstrzymania. Fakt ten winien być odnotowany przez Kierownika Budowy w Dzienniku Budowy i potwierdzony przez właściwego inspektora nadzoru oraz przedstawiciela Zamawiającego. 3. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadku a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności, zmiana danych teleadresowych, określonych w niniejszej umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1- Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Radomyśl Wielki- oczyszczalnia ścieków. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: - rozbudowę oczyszczalni ścieków o jednokomorowy żelbetowy zbiornik uśredniający z przegrodami. Przebudowę oczyszczalni na pośredni zbiornik retencyjny pojemności 300 m3. Zakres robót obejmuje roboty dostosowawcze instalacyjne, teletechniczne; - zmianę sposobu użytkowania istniejącej oczyszczalni w Radomyślu Wielkim na zbiornik uśredniający ścieków komunalnych o pojemności 300 m3. Zakres robót obejmuje roboty dostosowawcze instalacyjne, teletechniczne oraz wykonanie fotowoltaiki podłączonej do instalacji elektrycznej wewnętrznej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, dokumentacjach technicznych oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45252100-9, 45232421-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium dla: Zadania nr 1 w wysokości: 20.000,00 zł
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2- Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Radomyśl Wielki- kanalizacja Żarówka. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej z pompowniami, budowę sieci głównej- 4 693,20 m, budowę sieci rozdzielczej- 4 210,5 m. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, dokumentacjach technicznych oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45232410-9, 45232423-3, 45231300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium dla: Zadania nr 2 w wysokości: 30.000,00 zł
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3- Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Radomyśl Wielki- kanalizacja Dulcza Wielka. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej z pompowniami, budowę sieci głównej- 8 870,80 m, budowę sieci rozdzielczej- 1 465,20 m. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, dokumentacjach technicznych oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45232410-9, 45232423-3, 45231300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium dla: Zadania nr 3 w wysokości: 40.000,00 zł
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4- Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Radomyśl Wielki- kanalizacja Ruda I. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje budowę oczyszczalni ścieków o przepustowości 60 m3/d ścieków, kanalizacji sanitarnej z pompowniami, budowę sieci głównej- 4 116 m, budowę sieci rozdzielczej- 3 000 m. Inwestor wymaga, aby zbiornik oczyszczalni był wykonany z GRP. Wykonawca przeprowadzi rozruch technologiczny oraz sporządzi protokół potwierdzony przez osoby uprawnione. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, dokumentacjach technicznych oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45232410-9, 45232423-3, 45231300-8, 45232421-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium dla: Zadania nr 4 w wysokości: 25.000,00 zł
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5- Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Radomyśl Wielki- Ruda II, Dąbrówka Wisłocka. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje budowę oczyszczalni o przepustowości 33,75 m3/d ścieków, kanalizacji sanitarnej z pompowniami, budowę sieci głównej- 1 610 m, budowę sieci rozdzielczej- 1 250 m w Ruda II, oraz budowę oczyszczalni o przepustowości 33,75 m3/d ścieków, kanalizacji sanitarnej z pompowniami, budowę sieci głównej- 1 375 m, budowę sieci rozdzielczej – 1 276 m w Dąbrówka Wisłocka. Inwestor wymaga, aby zbiornik oczyszczalni był wykonany z GRP. Wykonawca przeprowadzi rozruch technologiczny oraz sporządzi protokół potwierdzony przez osoby uprawnione. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, dokumentacjach technicznych oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45232410-9, 45232423-3, 45231300-8, 45232421-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium dla: Zadania nr 5 w wysokości: 35.000,00 zł Dół formularza
V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są:
mgr inż. Kazimierz Czaja – Kierownik Ref. Inwest.– tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122
Wiesław Kapustka – inspektor do spraw inwestycji – tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122
mgr inż. Joanna Kulpa – inspektor ds. zamówień publicznych- tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122
Dokumenty do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
ZADANIE 1- Dokumentacja techniczna
ZADANIE 2_ Dokumentacja techniczna
ZADANIE 3_ Dokumentacja techniczna
ZADANIE 4_ Dokumentacja techniczna
ZADANIE 5_Dokumentacja techniczna_cz.I
ZADANIE 5_Dokumentacja techniczna_cz.II
Burmistrz Radomyśla Wielkiego
inż. Józef Rybiński