Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Tarcza antykryzysowa
Odnawialne źródła energii
Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
Fundusz Dróg Samorządowych
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
NIP 872-10-16-900
tel. 014 68 19 121-123
fax 014 6819 123
sekretariat@radomyslwielki.pl
Adres ESP na ePUAP:
/hssf30b12n/skrytka
rachunek bankowy:
87947900092001000001690004
Gmina Radomyśl Wielki
NIP: 817-19-54-408
REGON: 851661228
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. poz. 1741 z późn. zm),
Ustawa z dnia 31stycznia 1959r. (j.t.Dz.U. z 2019r. poz.1473).
Zgłoszenia zgonu dokonuje się w urzędzie stanu cywilnego właściwym ze względu na miejsce zgonu albo miejsce znalezienia zwłok. Zgłoszenie zgonu następuje przez złożenie kierownikowi urzędu stanu cywilnego karty zgonu w terminie 3 dni od dnia jej sporządzenia.
Jeśli zgon nastąpił na skutek choroby zakaźnej, zgłoszenia zgonu dokonuje się w ciągu 24 godzin od zgonu.
Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy:
-karta zgonu wydana przez lekarza lub placówkę służby zdrowia,
- zezwolenie na pochowanie zwłok, wydane przez prokuratora w sytuacji gdy zachodzi podejrzenie, że przyczyną śmierci było przestępstwo,
- dowód osobisty osoby zmarłej,
-ważny dokument stwierdzający tożsamość osoby dokonującej zgłoszenia zgonu- do wglądu.
Opłata skarbowa:
Zwolnione z opłaty skarbowej jest
-sporządzenie aktu zgonu
-pierwszy odpis skrócony aktu zgonu wydany osobie zgłaszającej zgon.
Opłacie skarbowej podlega:
- kolejny skrócony odpis aktu zgonu – 22 zł,
-odpis zupełny aktu zgonu – 33 zł,
- pełnomocnictwo do zgłoszenia zgonu, jeśli takie zostało udzielone – 17 zł
Miejsce załatwienia sprawy i osoba odpowiedzialna:
Urząd Stanu Cywilnego, Kierownik USC - Joanna Maciejak, Z-ca kierownika Ewelina Jankowska
pok. 7, tel. (014) 6819724
godz. pracy: pon. 8:00 - 16:00, wt. - pt. 7:30 - 15:30,