Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców

Podstawa prawna:
Ustawa o ewidencji ludności z dnia 24 września 2010 roku Dz.U.z 2010r.Nr 217 poz.1427

Miejsce załatwienia sprawy i osoba odpowiedzialna:
Ewidencja ludności, Inspektor Barbara Kowalczyk,

I piętro, pok. 15, tel. 014 681 91 21 wew. 128, lub nr bezpośredni: 014 6819749

godz. pracy: pon. 8.00 – 16.00, wt-piątek 7.30 – 15.30

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców
  2. Dowód osobisty (do wglądu).

Opłaty:
Opłata skarbowa -17,00 zł

Opłatę skarbową można wpłacić w pok.nr 14 lub na konto Urzędu Miejskiego: 87 9479 0009 2001 0000 0169 0004

Opłata za wniosek o udostępnienie danych od jednej osoby wynosi 31 zł i można ją składać na konto Urzędu Miejskiego: 87 9479 0009 2001 0000 0169 0004

Czas załatwienia sprawy:
Odręcznie w dniu stawienia się strony.