Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Tarcza antykryzysowa
Narodowy Spis Powrzechny Ludności i Mieszkań 2021
Odnawialne źródła energii
Fundusz Dróg Samorządowych
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
NIP 872-10-16-900
tel. 014 68 19 121-123
fax 014 6819 123
sekretariat@radomyslwielki.pl
Adres ESP na ePUAP:
/hssf30b12n/skrytka
rachunek bankowy:
87947900092001000001690004
Gmina Radomyśl Wielki
NIP: 817-19-54-408
REGON: 851661228
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
Pracodawcom, którzy zawarli z młodocianymi pracownikami umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego, przysługuje dofinansowanie kosztów kształcenia.
Dofinansowanie przyznaje w drodze decyzji wójt (burmistrz, prezydent miasta) właściwy ze względu na miejsce zamieszkania młodocianego pracownika.
Pracodawca powinien złożyć wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników nie później niż w ciągu 3 miesięcy od ukończenia przez młodocianego nauki zawodu lub przyuczenia do wykonywania pracy w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim pokój nr 20.
Miejsce załatwienia sprawy i osoby odpowiedzialne:
Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół - Małgorzata Płonka
II piętro, pok. 20, tel. 014 680 70 52
godz. pracy: pon. 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7.30 - 15.30
Pracodawca składa następujące dokumenty:
De minimis
Od dnia 1 lipca 2014r. pomoc de minimis w ramach dofinansowania pracodawców dokonywana jest w oparciu o nowe rozporządzenie KE nr 1407/2013.
W porównaniu do dotychczasowego rozporządzenia KE nr 1998/2006, w rozporządzeniu KE nr 1407/2013 wprowadzono pewne zmiany, tj:
Nowy formularz informacji o pomocy de minimis (w załączeniu), wprowadza zmiany,
z których najważniejsze to:
Informacje dotyczące sytuacji ekonomicznej podmiotu, któremu ma być udzielona pomoc de minimis wypełnia się jedynia w przypadku podmiotów, którym ma być udzielona pomoc de minimis, do obliczenia której konieczne jest ustalenie ich stopy referncyjnej (tj. w formie takiej jak: pożyczki, gwaracje, odroczenia, rozłożenia na raty).
Pracodawcy ubiegający się o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników tej części Informacji nie wypełniają.
Od 1 lipca 2014 roku zwrot kosztów poniesionych przez pracodawcę na wynagrodzenie i składki na ubezpieczenie społeczne młodocianych pracowników dokonywanych przez OHP jest pomocą de minimis, a nie jak dotychczas inna niż de minimis.
Instrukcja wypełnienia tabeli w części D formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis [ pobierz ]
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis [ pobierz doc ] [ pobierz pdf ]
Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis [ pobierz ]
Wykaz otrzymanej pomocy de minimis [ pobierz ]
Oświadczenie [ pobierz ]
Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis [ pobierz ]