Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Tarcza antykryzysowa
Odnawialne źródła energii
Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
Fundusz Dróg Samorządowych
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
NIP 872-10-16-900
tel. 014 68 19 121-123
fax 014 6819 123
sekretariat@radomyslwielki.pl
Adres ESP na ePUAP:
/hssf30b12n/skrytka
rachunek bankowy:
87947900092001000001690004
Gmina Radomyśl Wielki
NIP: 817-19-54-408
REGON: 851661228
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
Stosownie do art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (t. j. Dz.U. z 2019r. poz.888 z późn. zm.), osoby fizyczne obowiązane są złożyć właściwemu organowi podatkowemu informacje o lasach sporządzone na formularzu wg ustalonego wzoru w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku podatkowego w podatku leśnym.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 888 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1540 z późn. zm.)
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Podatków i Opłat
Osoby odpowiedzialne:
Inspektor Renata Błach, Inspektor Iwona Pietrzykowska, Inspektor Dorota Wolak
I piętro, pok. Nr 17, tel. (014) 68 08 900
godz. pracy: pon. 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7.30 - 15.30
Wymagane dokumenty:
Wypełniony formularz: IL-1 - informacja o lasach oraz odpowiednio załączniki ZIL-1, ZIL-2, ZIL-3
Formularze informacji dostępne są na stronie Portalu Podatkowego: https://www.podatki.gov.pl/podatki-i-oplaty-lokalne/formularze/
Opłaty:
Nie pobiera się.
Czas załatwienia sprawy:
Do 1 miesiąca. Odbiór decyzji może nastąpić osobiście lub za pośrednictwem poczty.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem tutejszego organu podatkowego w terminie 14 dni od doręczenia decyzji.
Dodatkowe informacje:
O wszelkich zmianach dotyczących powierzchni, sposobu użytkowania, adresu zamieszkania, zmiany właściciela, podatnik zobowiązany jest zawiadomić tutejszy organ podatkowy w terminie 14 dni od daty powstania zmiany.
Od 1 lipca 2019 roku
Od 1 lipca 2019 r. obowiązują jednolite wzory deklaracji i informacji na podatki lokalne: podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny. Formularze deklaracji i informacji dostępne są na stronie Portalu Podatkowego: https://www.podatki.gov.pl/podatki-i-oplaty-lokalne/formularze/
Stosownie do art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (tj. 2017 poz. 1821 z późn. zm.), osoby fizyczne obowiązane są złożyć właściwemu organowi podatkowemu informacje o lasach sporządzone na formularzu wg ustalonego wzoru w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku podatkowego w podatku leśnym.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (tj. 2017 poz. 1821 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 800 z późn. zm.)
Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Finansowy i Podatków,
I piętro, pok. Nr 17, tel. (014) 68 08 900 wew. 130
godz. pracy: pon. 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7.30 - 15.30
Wymagane dokumenty:
Wypełniony formularz: IL-1 - informacja o lasach (IL-1 PDF) (IL-1 DOC)
Opłaty:
Nie pobiera się.
Lata ubiegłe