Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Tarcza antykryzysowa
Odnawialne źródła energii
Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
Fundusz Dróg Samorządowych
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
NIP 872-10-16-900
tel. 014 68 19 121-123
fax 014 6819 123
sekretariat@radomyslwielki.pl
Adres ESP na ePUAP:
/hssf30b12n/skrytka
rachunek bankowy:
87947900092001000001690004
Gmina Radomyśl Wielki
NIP: 817-19-54-408
REGON: 851661228
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
Stosownie do art. 6 ust. 3 i 6 ustawy z dn. 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (j.t. Dz.U. z 2019r. poz.1170 z póź.zm.), osoby fizyczne obowiązane są złożyć właściwemu organowi podatkowemu informacje o nieruchomościach i obiektach budowlanych sporządzone na formularzu wg ustalonego wzoru, w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku od nieruchomości lub od dnia zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość opodatkowania.
Obowiązek składania informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, o którym mowa w ust. 6 , dotyczy również podatników korzystających ze zwolnień na mocy przepisów niniejszej ustawy.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (j.t. Dz.U. z 2019r. poz. 1170 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 29 sierpień 1997r. Ordynacja podatkowa (j.t. Dz.U. z 2021r. poz. 1540 z późn. zm.)
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Podatków i Opłat
Osoby odpowiedzialne:
Inspektor Renata Błach, Inspektor Iwona Pietrzykowska, Inspektor Dorota Wolak
I piętro, pok. Nr 17, tel. (014) 68 08 900
godz. pracy: pon. 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7.30 - 15.30
Wymagane dokumenty:
Wypełniony formularz: IN-1 - informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych oraz odpowiednio załączniki ZIN-1, ZIN-2, ZIN-3
Formularze informacji dostępne są na stronie Portalu Podatkowego: https://www.podatki.gov.pl/podatki-i-oplaty-lokalne/formularze/
Opłaty:
Nie pobiera się.
Czas załatwienia sprawy:
Do 1 miesiąca. Odbiór decyzji może nastąpić osobiście lub za pośrednictwem poczty.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem tutejszego organu podatkowego w terminie 14 dni od doręczenia decyzji.
Dodatkowe informacje:
O wszelkich zmianach dotyczących powierzchni, sposobu użytkowania, adresu zamieszkania, zmiany właściciela, podatnik zobowiązany jest zawiadomić tutejszy organ podatkowy w terminie 14 dni od daty powstania zmiany.
Od 1 lipca 2019 roku
Od 1 lipca 2019 r. obowiązują jednolite wzory deklaracji i informacji na podatki lokalne: podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny. Formularze deklaracji i informacji dostępne są na stronie Portalu Podatkowego: https://www.podatki.gov.pl/podatki-i-oplaty-lokalne/formularze/
Od 1 stycznia 2016 roku
Stosownie do art. 6 ust. 3 i 6 ustawy z dn. 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (j.t. Dz.U. z 2015, poz. 849 z póź.zm.), osoby fizyczne obowiązane są złożyć właściwemu organowi podatkowemu informacje o nieruchomościach i obiektach budowlanych sporządzone na formularzu wg ustalonego wzoru, w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku od nieruchomości lub od dnia zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość opodatkowania.
Obowiązek składania informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, o którym mowa w ust. 6 , dotyczy również podatników korzystających ze zwolnień na mocy przepisów niniejszej ustawy.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 12.I.1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (j.t. Dz.U. z 2015r. poz. 849 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 29.VIII.1997r. Ordynacja podatkowa (j.t. Dz.U. z 2015r. poz. 613 ze zm.)
Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Finansowy i Podatków,
I piętro, pok. Nr 17, tel. (014) 68 08 900
godz. pracy: pon. 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7.30 - 15.30
Wymagane dokumenty:
Wypełniony formularz: IN-1 - informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych (IN-1 PDF) (IN-1 DOC)
Opłaty: Nie pobiera się.
Czas załatwienia sprawy:
Do 1 miesiąca. Odbiór decyzji może nastąpić osobiście lub za pośrednictwem poczty.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem tutejszego organu podatkowego w terminie 14 dni od doręczenia decyzji.
Dodatkowe informacje:
O wszelkich zmianach dotyczących powierzchni, sposobu użytkowania, adresu zamieszkania, zmiany właściciela, podatnik zobowiązany jest zawiadomić tutejszy organ podatkowy w terminie 14 dni od daty powstania zmiany.