Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Tarcza antykryzysowa
Odnawialne źródła energii
Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
Fundusz Dróg Samorządowych
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
NIP 872-10-16-900
tel. 014 68 19 121-123
fax 014 6819 123
sekretariat@radomyslwielki.pl
Adres ESP na ePUAP:
/hssf30b12n/skrytka
rachunek bankowy:
87947900092001000001690004
Gmina Radomyśl Wielki
NIP: 817-19-54-408
REGON: 851661228
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) – art. 9b i 9c,
2) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 z późn. zm.) (*)
załącznik do ustawy część I ust. 36 pkt. 9 a,
3) Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220 poz. 1447 z późn. zm.) – art. 64 i art. 65
4) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 – tj.).
Miejsce załatwienia sprawy i osoba odpowiedzialna:
Samodzielne stanowisko pracy, inspektor mgr inż. Piotr Stachowicz
parter, pok. 3, tel. 14 680-70-53
godz. pracy: poniedziałek 800 - 1600, wtorek - piątek 730 – 1530.
Wymagane dokumenty:
1) wypełniony i podpisany wniosek - pobierz druk wniosku
2) oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – pobierz druk oświadczenia
3) dowód uiszczenia opłaty skarbowej (oryginał),
4) w przypadku występowania przez pełnomocnika – oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa
Opłaty:
1) opłata za dokonanie wpisu – 50,00 zł,
2) opłata za zmianę wpisu – 25,00 zł,
3) Pełnomocnictwo – 17,00 zł
Czas załatwienia sprawy:
Dokonanie wpisu do rejestru w terminie 7 dni od dnia wpływu kompletnego wniosku do organu.
Wydanie zaświadczenia o tym wpisie z informacją o nadanym numerze rejestrowym.
Tryb odwoławczy:
W przypadku wydania decyzji o odmowie wpisu do rejestru przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu, w terminie 14 dni od otrzymania decyzji za pośrednictwem Burmistrza Radomyśla Wielkiego.